درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55075صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 07:12
کاهش اهمیت لینک‌ها در الگوریتم گوگل چه معنایی دارد؟
مایندگان گوگل به طور فعال در مورد کاهش اهمیت لینک‌ها در الگوریتم جستجوی خود بحث کرده‌اند. این موضوع بحث های زیادی را در جامعه سئو به‌وجود آورده است. اما در واقع، این به این معنی نیست که لینک‌ها دیگر مهم نیستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نمایندگان گوگل به طور فعال در مورد کاهش اهمیت لینک‌ها در الگوریتم جستجوی خود بحث کرده‌اند. این موضوع بحث های زیادی را در جامعه سئو به‌وجود آورده است.

اما در واقع، این به این معنی نیست که لینک‌ها دیگر مهم نیستند.

هنوز هم پیوندها و برندسازی در سفر مخاطب نقش مهمی ایفا می‌کنند. سفر مخاطب به فرآیندی اشاره دارد که افراد برای یافتن اطلاعات و تصمیم‌گیری طی می‌کنند.

در این سفر، مخاطبان با محتوای مختلف در پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های آنلاین روبرو می‌شوند. این محتوا می‌تواند بر درک و تصمیم‌گیری آنها تأثیر بگذارد.

بنابراین، استراتژی سئو و روابط‌عمومی کامل بر ایجاد پیوندها و ذکر نام تجاری در زمینه سفر مخاطب تمرکز دارد. این کار به ایجاد تجربه کاربری خارج از صفحه قوی کمک می‌کند که می‌تواند به موارد زیر منجر شود:

- رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجوی گوگل
- افزایش اعتماد به برند
- افزایش فروش

بینش سفر مخاطب: مخاطبان شما قبل از جستجو با محتوای متنوع در پلتفرم‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند. این محتوا بر ادراک و تصمیم‌گیری آنها تأثیر می‌گذارد.

مطالعه موردی: مطالعه موردی EBikes الکتریک نشان داد که چگونه همسویی محتوا با سفر مشتری و کسب پیوندها و ذکرهای معتبر می‌تواند به طور قابل توجهی عملکرد سئو، اعتماد به برند و فروش را افزایش دهد.

طرح استراتژی: این مقاله یک رویکرد ساختاریافته برای کسب و کارها ارائه می‌دهد تا پیچیدگی‌های بازاریابی دیجیتال را به طور کارآمد هدایت کنند و مخاطب را از آگاهی به سمت تبدیل هدایت کنند.

ادغام روابط‌عمومی دیجیتال و سئو

ترکیب روابط‌عمومی دیجیتال و سئو یک سفر منسجم ایجاد می‌کند که مخاطب را از آگاهی به سمت تصمیم‌گیری هدایت می کند و بر رفتار مخاطبان و رتبه‌بندی موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد.

 روابط‌عمومی دیجیتال برای سئو

پیوندهای روابط‌عمومی دیجیتال و ذکر نام تجاری در زمینه سفر مخاطب هستند و برای رتبه‌بندی در سه موقعیت برتر در جستجو لازم هستند.

تجربه کاربری خارج از صفحه با برند مهم است: گوگل توصیه می‌کند که کسب و کارها بر ایجاد تجربه کاربری خارج از صفحه قوی تمرکز کنند که شامل ایجاد محتوای با کیفیت، کسب پیوندهای معتبر و فعال بودن در رسانه‌های اجتماعی است.

نتیجه‌گیری

کاهش اهمیت لینک‌ها در الگوریتم گوگل به این معنی نیست که آنها دیگر مهم نیستند. در عوض، این موضوع نشان می‌دهد که گوگل به دنبال ارائه نتایج جستجوی مرتبط‌تر و مفیدتر برای کاربران است.

برای اینکه در این محیط جدید موفق باشید، کسب و کارها باید بر ایجاد استراتژی سئو و روابط‌عمومی کامل تمرکز کنند که بر سفر مخاطب و تجربه کاربری خارج از صفحه تمرکز دارد.

منبع انگلیسی: searchenginejournal
منبع فارسی: شارا

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد