درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 06:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55063صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 03:57
دانشجویان روزنامه‌نگار دانشگاه کلمبیا شاهد روزهای پرتنش بودند
دانشجویان روزنامه‌نگار در دانشگاه کلمبیا شاهد روزهای پر از تنش بودند، آن‌ها خیلی زودتر از ورود پلیس با سپرهای ضد شورش برای دستگیری معترضان طرفدار فلسطین، جریان وقایع را زیر نظر داشتند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || دانشجویان روزنامه‌نگار در دانشگاه کلمبیا شاهد روزهای پر از تنش بودند، آن‌ها خیلی زودتر از ورود پلیس با سپرهای ضد شورش برای دستگیری معترضان طرفدار فلسطین، جریان وقایع را زیر نظر داشتند.

به گزارش شارا به نقل از آسوشیتدپرس، آن‌ها شاهد اوج‌گیری وضعیت بودند، زمانی که معترضان بر موضع خود پافشاری می‌کردند و از تخلیه تالار همیلتون خودداری می‌کردند و از یک سیستم قرقره برای آوردن تجهیزات به ساختمانی که اشغال کرده بودند، استفاده می‌کردند.

خبرنگاران که برای نشریات دانشگاهی و آنلاین داخلی و بین‌المللی کار می‌کردند، زمانی که معترضان برای پنهان کردن هویت خود شروع به پوشیدن ماسک‌های دوران کووید کردند، حدس می‌زدند که مذاکرات با مدیران به جایی نمی‌رسد. برخی از ترس اینکه چیزی را از دست بدهند، روی زمین در کلاس‌های روزنامه‌نگاری یا دفاتر می‌خوابیدند.

اما زمانی که یک استاد روزنامه‌نگاری شروع کرد با ماژیک دائمی شماره تلفنی را برای تماس در صورت دستگیری روی بازوی آن‌ها می‌نوشت، آن لحظه همه چیز روشن شد: آن‌ها در حال ثبت تاریخ بودند.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد