درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55051صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 14:49
اعتماد به رسانه‌ها: در حال کاهش و نیازمند تغییر
همان‌طور که در مقاله لیندسی کورنیک در فاکس‌نیوز آمده است، اعتماد به رسانه‌ها در حال کاهش است. نظرسنجی اخیر نشان داد که تنها 14 درصد از رأی‌دهندگان "اعتماد زیادی" به رسانه‌های جریان اصلی دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || همان‌طور که در مقاله لیندسی کورنیک در فاکس‌نیوز آمده است، اعتماد به رسانه‌ها در حال کاهش است.

نظرسنجی اخیر نشان داد که تنها 14 درصد از رأی‌دهندگان "اعتماد زیادی" به رسانه‌های جریان اصلی دارند.

این موضوع نگران‌کننده‌ای است، زیرا رسانه‌ها نقش حیاتی در جامعه ما ایفا می‌کنند. آنها ما را از رویدادهای جاری مطلع می‌کنند،.

دلایل زیادی برای کاهش اعتماد به رسانه‌ها وجود دارد. برخی از مردم احساس می‌کنند که رسانه‌ها مغرضانه هستند و فقط یک طرف داستان را روایت می‌کنند.

برخی دیگر معتقدند که رسانه‌ها بیشتر به دنبال جلب توجه هستند تا ارائه گزارش دقیق اخبار. و برخی دیگر به سادگی به دلیل انتشار اخبار جعلی و اطلاعات نادرست توسط رسانه‌ها، اعتماد خود را از دست داده‌اند.

چه کاری می‌توان برای بازگرداندن اعتماد به رسانه‌ها انجام داد؟ جیم ونده هی، یکی از بنیانگذاران پولیتیکو و آکسیوس، در مقاله‌ای چند پیشنهاد ارائه می‌دهد.

او می‌گوید که خبرنگاران باید "متواضع تر" باشند و به "حقیقت" پایبند باشند. آنها همچنین باید "به اندازه کافی متواضع باشند که وقتی اشتباه می‌کنند به آن اعتراف کنند" و "از توییتر و سایر پلتفرم‌هایی که باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شوند، عقب‌نشینی کنند."

بن کالینز، گزارشگر سابق ان‌بی‌سی نیوز، پیشنهاد دیگری دارد: او می‌گوید که خبرنگاران باید "روی داستان‌هایی که مهم هستند تمرکز کنند، حتی اگر محبوب نباشند." او همچنین می‌گوید که آنها باید «شفاف‌تر باشند در مورد نحوه گزارش اخبار» و «سخت‌تر برای تأیید حقایق کار کنند».

بازگرداندن اعتماد به رسانه‌ها وظیفه‌ای است که بر عهده همه ماست. ما می‌توانیم با حمایت از منابع خبری معتبر، انتقاد سازنده از گزارش‌های نادرست و ترویج سواد رسانه‌ای، به این امر کمک کنیم.

ما همچنین می‌توانیم از خبرنگاران بخواهیم که بهتر عمل کنند و آنها را برای پاسخگویی در قبال اشتباهاتشان تحت فشار قرار دهیم.

در نهایت، آینده رسانه‌ها به ما بستگی دارد. اگر می‌خواهیم رسانه‌ها منبعی قابل اعتماد و قابل اعتماد اطلاعات باشند، باید برای آن تلاش کنیم.

منبع انگلیسی: فاکس‌نیوز
منبع فارسی: شارا

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد