درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54980صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:02
روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
روز زمین، که هر ساله در 22 آوریل جشن گرفته می‌شود، فرصتی برای افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل زیست‌محیطی و تشویق اقداماتی برای حفاظت از سیاره ما است. در سال 2024، موضوع روز زمین "کره زمین علیه پلاستیک" است که بر کاهش 60 درصدی تولید جهانی پلاستیک تا سال 2040 تمرکز دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روز زمین، که هر ساله در 22 آوریل جشن گرفته می‌شود، فرصتی برای افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل زیست‌محیطی و تشویق اقداماتی برای حفاظت از سیاره ما است.

در سال 2024، موضوع روز زمین "کره زمین علیه پلاستیک" است که بر کاهش 60 درصدی تولید جهانی پلاستیک تا سال 2040 تمرکز دارد.

در این زمینه، روابط‌عمومی و ارتباطات نقشی حیاتی در افزایش آگاهی عمومی در مورد آلودگی پلاستیکی و تشویق اقدامات برای مقابله با آن ایفا می‌کنند.

مسئولیت‌ها

افزایش آگاهی: روابط‌عمومی و ارتباطات باید اطلاعات مربوط به آلودگی پلاستیکی، اثرات آن بر محیط زیست و سلامت انسان و راه‌های حل این مشکل را به مخاطبان خود ارائه دهند.

ترویج اقدام: روابط‌عمومی و ارتباطات باید مردم را به اقداماتی برای کاهش مصرف پلاستیک، بازیافت و حمایت از ابتکارات پایدار تشویق کنند.

ایجاد تعهد: روابط‌عمومی و ارتباطات باید با ذینفعان مختلف مانند دولت، صنعت، سازمان‌های غیرانتفاعی و مردم همکاری کنند تا تعهدی پایدار به کاهش آلودگی پلاستیکی ایجاد کنند.

کارکردها

ارتباطات عمومی: روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند از طریق کانال‌های مختلف مانند رسانه‌ها، رسانه‌های اجتماعی و رویدادهای عمومی، پیام‌های مربوط به روز زمین را به مخاطبان خود برسانند.

بازاریابی: روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند از کمپین‌های بازاریابی برای افزایش آگاهی در مورد آلودگی پلاستیکی و تشویق مردم به اقدام استفاده کنند.

آموزش: روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند برنامه‌های آموزشی برای افزایش درک مردم از مسائل مربوط به پلاستیک و راه‌های حل آن ارائه دهند.

حمایت از منافع: روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند از ابتکارات و سیاست‌هایی که به کاهش آلودگی پلاستیکی کمک می‌کنند، حمایت کنند.

نقش‌ها

صدای تغییر: روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند به عنوان صدای تغییر در مورد مسائل مربوط به پلاستیک عمل کنند و خواستار اقدام از سوی دولت، صنعت و مردم شوند.

پل ارتباطی: روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند بین ذینفعان مختلف مانند دولت، صنعت، سازمان‌های غیرانتفاعی و مردم پل ارتباطی برقرار کنند تا همکاری در جهت کاهش آلودگی پلاستیکی را تسهیل کنند.

عامل تسهیل‌کننده: روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند به تسهیل گفتگو و همکاری در مورد مسائل مربوط به پلاستیک و یافتن راه‌حل‌های پایدار کمک کنند.

روز زمین فرصتی برای همه ماست تا در مورد تأثیر خود بر سیاره تأمل کنیم و برای ایجاد آینده‌ای پایدارتر تلاش کنیم.

با اتخاذ اقداماتی کوچک برای کاهش مصرف پلاستیک، بازیافت و حمایت از ابتکارات پایدار، می‌توانیم تفاوت بزرگی ایجاد کنیم.


با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد