درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54952صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:34
ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
تحقیقات DeSmog نشان می‌دهد که نیمی از اعضای هیئت‌مدیره شش شرکت بزرگ ارتباطات جهان با صنایع آلاینده مانند سوخت‌های فسیلی، پلاستیک و آب و برق مرتبط هستند. این تضاد منافع در هیئت مدیره می‌تواند اقدامات موثر آب و هوایی را خنثی کند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تحقیقات DeSmog نشان می‌دهد که نیمی از اعضای هیئت‌مدیره شش شرکت بزرگ ارتباطات جهان با صنایع آلاینده مانند سوخت‌های فسیلی، پلاستیک و آب و برق مرتبط هستند.

این تضاد منافع در هیئت مدیره می‌تواند اقدامات موثر آب و هوایی را خنثی کند.
 

کارمندان این شرکت‌ها می‌گویند که با مخالفت در بالاترین سطوح شرکت‌ها روبرو هستند.

در اینجا برخی از یافته‌های کلیدی گزارش آمده است:

- از مجموع 64 عضو هیئت مدیره درOmnicom Group، WPP، Interpublic Group (IPG)، Publicis Groupe، Dentsu وهاوَس، 32 عضو دارای تجربه قابل توجهی در بخش‌های کربن سنگین مانند سوخت‌های فسیلی، تامین مالی سوخت‌های فسیلی، پلاستیک، آب و برق و هوانوردی هستند.

این شش شرکت در مجموع 67 میلیارد دلار درآمد در سال 2022 داشتند و بر صنعت ارتباطات تسلط دارند.

طبق تحقیقات DeSmog و گروه کمپین Clean Creatives، آنها در دو سال گذشته دست کم 163 قرارداد با مشتریان سوخت فسیلی بسته‌اند.

کارمندان این شرکت‌ها می‌گویند که با مخالفت در بالاترین سطوح شرکت‌ها روبرو هستند زمانی که مسائل مربوط به نمایندگی برندهای آلاینده را مطرح می‌کنند.

متخصصان می‌گویند که این تضاد منافع می‌تواند خطرات قانونی را برای اعضای هیئت مدیره ایجاد کند، زیرا آنها می‌توانند به دلیل آسیب رساندن به شهرت شرکت‌ها و متحمل شدن ضرر مالی، مورد سرزنش قرار گیرند.

این گزارش خواستار تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره و همچنین اقداماتی برای رسیدگی به "انتشارات تبلیغاتی" - انتشار گازهای گلخانه‌ای مرتبط با افزایش فروش محصولات و خدمات آلاینده - است.

این گزارش همچنین به نسل جدیدی از خلاقان اشاره می‌کند که به طور فزاینده‌ای به دنبال کار در شرکت‌هایی هستند که به پایداری پایبند هستند و تمایل کمتری به کار با مشتریان صنعت سوخت فسیلی دارند.

این گزارش نشان می‌دهد که صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با یک نقطه عطف مهم در مورد آب و هوا مواجه است.

برای مطالعه گزارش کامل به https://www.desmog.com/ مراجعه کنید.

 

منبع انگلیسی: desmog

منبع فارسی: شارا


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد