درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 17:37   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54950صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:40
کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
اسکات پاول، رئیس و مدیر عامل گروه ارتباطات شرکتی Skyline، عملکرد بوئینگ در رسیدگی به بحران‌های اخیر را ضعیف می‌داند. او معتقد است که این شرکت باید برای بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران و عموم مردم، اقدامات بیشتری انجام دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اسکات پاول، رئیس و مدیر عامل گروه ارتباطات شرکتی Skyline، عملکرد بوئینگ در رسیدگی به بحران‌های اخیر را ضعیف می‌داند.

او معتقد است که این شرکت باید برای بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران و عموم مردم، اقدامات بیشتری انجام دهد.
 

پاول سه دلیل کلیدی برای این ارزیابی ارائه می‌دهد:

بوئینگ در انجام یک بررسی کامل از بالا به پایین از سیستم‌های کنترل کیفیت خود کوتاهی کرده است. این امر برای شناسایی و رفع هرگونه مشکل اساسی که ممکن است منجر به حوادث شده باشد، ضروری است.

این شرکت اقدامات کافی برای بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران و عموم مردم انجام نداده است. این شامل برقراری ارتباط شفاف و صادقانه در مورد مشکلات و ارائه یک برنامه مشخص برای رفع آنها می شود.

بوئینگ به اندازه کافی سریع به حوادث اخیر واکنش نشان نداده است. این امر منجر به خلائی در رهبری شده است که به نوبه خود به افزایش نگرانی ها در مورد ایمنی هواپیماهای این شرکت کمک کرده است.

با این حال، پاول اذعان می‌کند که برخی از پیشرفت‌ها در چند هفته گذشته صورت گرفته است. رئیس جدید بوئینگ، دیو کالهون، متعهد به انجام یک بررسی جامع از سیستم‌های کنترل کیفیت شرکت شده است و این شرکت همچنین اقداماتی را برای بهبود ارتباطات خود با ذینفعان کلیدی انجام داده است.

با این حال، پاول هشدار می‌دهد که کارهای زیادی برای بازگرداندن اعتماد به طور کامل باقی مانده است. بوئینگ باید به طور شفاف و صادقانه در مورد مشکلات خود عمل کند، یک برنامه مشخص برای رفع آنها ارائه دهد و به سرعت و قاطعانه به حوادث آینده واکنش نشان دهد.

در نهایت، این به عهده بوئینگ است که ثابت کند متعهد به ایمنی هواپیماهای خود و مسافران آنها است. اگر این شرکت نتواند اعتماد را بازگرداند، ممکن است با پیامدهای قابل توجهی از جمله از دست دادن سهم بازار و افزایش نظارت دولتی روبرو شود.

 

منبع انگلیسی: thestreet

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد