درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 09:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54944صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 10:19
تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد
تئوری سودمندی ابزار مفیدی برای درک نحوه تصمیم‌گیری افراد است. بازاریابان می‌توانند از تئوری سودمندی برای بهبود تصمیم‌گیری‌های خود در مورد نحوه قیمت‌گذاری، تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده کنند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || مردم اغلب انتخاب‌هایی انجام می‌دهند که از نظر ظاهری "منطقی" به نظر نمی‌رسند، اما این انتخاب‌ها را بر اساس منافع خود انجام می‌دهند.

تئوری سودمندی بیان می‌کند که افراد بر اساس ارزشی که برای چیزهایی مانند اطمینان، فرصت یا رضایت قائل هستند، تصمیم می‌گیرند.

درک تئوری سودمندی می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد نحوه قیمت‌گذاری، تبلیغ و فروش محصولات خود بگیرند.

محاسبات سودمندی همیشه آگاهانه نیستند، اما همچنان بر انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند.

در هنگام تصمیم‌گیری‌های بازاریابی، مهم است که به ارزش‌های مختلفی که مشتریان شما برای چیزهایی مانند اطمینان، فرصت و رضایت قائل هستند، توجه کنید.

نمونه

یک کشاورز ممکن است تصمیم بگیرد ذرت خود را برداشت نکند، حتی اگر به نظر می‌رسد که این کار "احمقانه" است.

با این حال، این کشاورز ممکن است این تصمیم را بر اساس محاسبات سودمندی خود، مانند تمایل به اجتناب از خطر گیر افتادن در مزرعه یا تمایل به صبر برای قیمت بهتر ذرت، اتخاذ کرده باشد.

نتیجه‌گیری

تئوری سودمندی ابزار مفیدی برای درک نحوه تصمیم‌گیری افراد است.

بازاریابان می‌توانند از تئوری سودمندی برای بهبود تصمیم‌گیری‌های خود در مورد نحوه قیمت‌گذاری، تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده کنند.

مهم است که به یاد داشته باشید که تئوری سودمندی یک مدل ساده است و ممکن است همیشه رفتار انسان را به طور کامل توضیح ندهد.

با این حال، تئوری سودمندی می تواند چارچوبی مفید برای درک انگیزه‌های مردم و پیش‌بینی انتخاب‌های آنها ارائه دهد.
 

 نویسنده: الین کوب، تحلیلگر مشارکتی
 تاریخ: 17 آوریل 2024
منبع انگلیسی: dtnpf
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد