درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 22:24   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54925صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 18:47
اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
اتحادیه رسانه‌ها، که قبلاً به عنوان انجمن روزنامه‌های آمریکا شناخته می‌شد، از آژانس‌های فدرال ایالات متحده خواستار تحقیق در مورد اقدام گوگل در حذف پیوندها به رسانه‌های خبری کالیفرنیا شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || اتحادیه رسانه‌ها، که قبلاً به عنوان انجمن روزنامه‌های آمریکا شناخته می‌شد، از آژانس‌های فدرال ایالات متحده خواستار تحقیق در مورد اقدام گوگل در حذف پیوندها به رسانه‌های خبری کالیفرنیا شده است.

این اقدام گوگل در پاسخ به قانون پیشنهادی قانون حمایت از روزنامه‌نگاری کالیفرنیا (CJPA) است که این شرکت و سایر شرکت‌های فناوری را ملزم می‌کند برای پیوند به محتوای خبری ناشران مستقر در کالیفرنیا، به آنها غرامت بپردازند.

اتحادیه که نماینده بیش از 2200 ناشر است، روز سه‌شنبه نامه‌هایی به وزارت دادگستری، کمیسیون تجارت فدرال و دادستان کل ایالت کالیفرنیا ارسال کرد.

قانون حمایت از روزنامه‌نگاری کالیفرنیا
از گوگل و سایر پلتفرم‌های فناوری می‌خواهد در ازای دریافت پیوند به محتوای خبری، به رسانه‌های کالیفرنیا پول پرداخت کنند. این لایحه سال گذشته در مجلس ایالتی به تصویب رسید.

در پستی در وبلاگ که هفته گذشته این حذف را اعلام کرد، جافر زیدی، معاون Google News Partnerships، هشدار داد که قانون حمایت از روزنامه‌نگاری کالیفرنیا «رویکرد اشتباهی برای حمایت از روزنامه‌نگاری است».

زیدی گفت که قانون حمایت از روزنامه‌نگاری کالیفرنیا «همچنین ناشران کوچک را در مضیقه قرار می‌دهد و دسترسی مصرف‌کنندگان به اکوسیستم رسانه‌های محلی متنوع را محدود می‌کند».

گوگل حذف پیوند خود را به عنوان آزمایشی برای مشاهده تأثیر این لایحه بر پلتفرم خود توصیف کرد.

اتحادیه رسانه‌ها در نامه‌های خود چندین قانون را فهرست می‌کند که معتقد است گوگل ممکن است با حذف "کوتاه‌مدت" خود آنها را نقض کند.

دانیل کافی، رئیس و مدیرعامل اتحادیه رسانه‌ها در نامه‌ای به وزارت دادگستری و FTC نوشت: «به دلیل این ناشناخته‌ها، راه‌های زیادی وجود دارد که تصمیم یکجانبه گوگل برای قطع دسترسی مردم کالیفرنیا به وب‌سایت‌های خبری می‌تواند قوانین را نقض کند.»

گوگل سابقه متفاوتی در برخورد با قوانین مشابه دارد. این شرکت به مدت هفت سال گوگل نیوز را از اسپانیا در پاسخ به قوانین حق نسخه‌برداری محلی که مستلزم پرداخت هزینه‌های مجوز به ناشران بود، خارج کرد.

با این حال، قراردادهایی به ارزش حدود 150 میلیون دلار برای پرداخت به ناشران استرالیایی برای جلوگیری از حذف اخبار از نتایج جستجو امضا کرد و در عوض 74 میلیون دلار مورد نیاز طبق قانون اخبار آنلاین، عقب‌نشینی کرد.

گوگل در سال 2023 بیش از 73 میلیارد دلار سود کسب کرد. این شرکت در حال حاضر ارزش بازار 1.94 تریلیون دلاری دارد.


منبع انگلیسی: engadget
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد