درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54896صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 6 خرداد 1403 - 10:02
هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
نویسندگان: آرنو شوالیه، فردریک دالاسه، و ژان لوئی بارسو - با توجه به افزایش سرعت و غیرقابل پیش‌بینی بودن دنیای امروز، پرسیدن سوالات هوشمندانه به مهارتی کلیدی تبدیل شده است. جنسن هوانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت تراشه سازی انویدیا، در صنعتی پرشتاب فعالیت می‌کند که به تفکر چابک و نوآورانه نیاز دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با توجه به افزایش سرعت و غیرقابل پیش‌بینی بودن دنیای امروز، پرسیدن سوالات هوشمندانه به مهارتی کلیدی تبدیل شده است.

جنسن هوانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت تراشه سازی انویدیا، در صنعتی پرشتاب فعالیت می‌کند که به تفکر چابک و نوآورانه نیاز دارد.

او در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز، در مورد چگونگی تکامل سبک رهبری خود می‌گوید: "من احتمالاً پاسخ‌های کمتری می‌دهم و سؤالات بسیار بیشتری می‌پرسم... تقریباً الان برای من شدنی است که یک روز را بدون انجام هیچ کاری جز پرسیدن سوالات سپری کنم."

او ادامه می‌دهد: "از طریق این کاوش، به تیم مدیریتم کمک می‌کنم... تا ایده‌هایی را که نمی‌دانستند نیاز به بررسی دارند، کشف کنند."

هوانگ به درستی تشخیص داده است که پرسیدن سوالات هوشمندانه، کلید رهبری موثر در دنیای پیچیده و دائماً در حال تغییر امروز است.

مزایای پرسیدن سوالات هوشمندانه

به شما کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کنید: با پرسیدن سوالات درست، می‌توانید به درک عمیق‌تر از یک موضوع یا موقعیت دست پیدا کنید.

به شما کمک می‌کند تا خلاقیت را تحریک کنید: پرسیدن سوالات چالش برانگیز می‌تواند به شما و تیمتان کمک کند تا راه‌حل‌های جدید و نوآورانه‌ای برای مشکلات پیدا کنید.

به شما کمک می‌کند تا تعهد ایجاد کنید: با پرسیدن سوالات از دیگران و نشان دادن علاقه به نظرات آنها، می‌توانید اعتماد و احترام ایجاد کنید.

به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید: پرسیدن سوالات نشان می‌دهد که شما خواهان یادگیری و رشد هستید.

نکاتی برای پرسیدن سوالات هوشمندانه

سوالات خود را با دقت انتخاب کنید: سوالات خود را طوری انتخاب کنید که به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند.

سوالات خود را واضح و مختصر بیان کنید: سوالات مبهم یا پیچیده فقط باعث سردرگمی می‌شوند.

به طور فعال به پاسخ‌ها گوش دهید: فقط به دنبال پاسخ‌های مورد نظر خود نباشید، به آنچه دیگران می‌گویند واقعاً توجه کنید.

از سوالات باز و بسته استفاده کنید: سوالات باز به تفکر عمیق‌تر و خلاقیت بیشتر تشویق می‌کنند، در حالی که سوالات بسته به شما اطلاعات خاص می‌دهند.

از سکوت نترسید: گاهی اوقات بهترین راه برای دریافت پاسخ، سکوت و دادن فرصت به دیگران برای تفکر و صحبت است.

نتیجه
پرسیدن سوالات هوشمندانه یک مهارت ارزشمند است که می‌تواند به شما در رهبری موثرتر، حل مشکلات خلاقانه‌تر و ایجاد روابط قوی‌تر کمک کند.

منبع انگلیسی: hbr
منبع فارسی: شارا

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد