درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 21:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54890صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 4 خرداد 1403 - 09:05
حریم خصوصی و شخصی‌سازی: مرز جدید تبلیغات دیجیتال
در سال‌های اخیر، نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی و خستگی مصرف‌کننده از تبلیغات مزاحم، باعث شده است که برندها به دنبال استراتژی‌های جدیدی برای تبلیغات دیجیتال باشند.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار مصرف‌کنندگان، بازاریابی دیجیتال نیز به طور مداوم در حال تغییر است.


در سال‌های اخیر، نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی و خستگی مصرف‌کننده از تبلیغات مزاحم، باعث شده است که برندها به دنبال استراتژی‌های جدیدی برای تبلیغات دیجیتال باشند.

اهمیت حفظ حریم خصوصی

مصرف‌کنندگان امروزی به طور فزاینده‌ای در مورد نحوه استفاده شرکت‌ها از داده‌های شخصی خود نگران هستند.

برندها باید برای جلب اعتماد و حفظ مشتریان خود، به حفظ حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارند.

شخصی‌سازی مبتنی بر رضایت

مصرف‌کنندگان خواهان تجربیات شخصی‌سازی‌شده هستند، اما می‌خواهند کنترل کاملی بر نحوه استفاده از داده‌های خود داشته باشند.

برندها باید راه‌هایی برای ارائه تجربیات شخصی‌سازی‌شده بدون نقض حریم خصوصی مصرف‌کنندگان پیدا کنند.

اندازه‌گیری دقیق

برندها برای نشان دادن اثربخشی تلاش‌های بازاریابی خود به اندازه‌گیری دقیق نیاز دارند.

مدل‌های جدید اندازه‌گیری، مانند مدل‌های وزنی، می‌توانند به برندها کمک کنند تا تأثیر بلندمدت فعالیت‌های بازاریابی خود را درک کنند.


منبع انگلیسی: martech
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد