درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54883صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 6 خرداد 1403 - 09:14
تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق
نویسنده این مقاله، اندیپ سینگ، معتقد است که تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل (SGE) یک آشفتگی مطلق است و دلایل متعددی برای این نظر خود ارائه می‌دهد:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نویسنده این مقاله، اندیپ سینگ، معتقد است که تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل (SGE) یک آشفتگی مطلق است و دلایل متعددی برای این نظر خود ارائه می‌دهد:

مشکلات SGE:
تأخیر: SGE چند ثانیه طول می‌کشد تا خلاصه‌ای از نتایج جستجو را ارائه دهد، که در دنیای امروزی که همه چیز سریع اتفاق می‌افتد، قابل قبول نیست.

پیچیدگی: SGE تجربه جستجو را پیچیده‌تر می‌کند و باعث می‌شود یافتن اطلاعات مورد نیاز دشوارتر شود.

تمرکز بر هوش مصنوعی: SGE تمرکز را از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های باکیفیت دور می‌کند و به جای آن بر هوش مصنوعی متمرکز می‌شود.

تکراری بودن: اطلاعات مشابه در بخش‌های مختلف SGE تکرار می‌شود که باعث هدر رفتن فضا و سردرگمی کاربر می‌شود.

عدم تناسب: SGE برای جستجوی اطلاعات در وب مناسب نیست. ابزارهای هوش مصنوعی مانند Perplexity یا ChatGPT برای این منظور مناسب‌تر هستند.

راه‌حل:
ارائه گزینه انصراف: گوگل باید به کاربران اجازه دهد تا SGE را غیرفعال کنند و به جای آن از جستجوی سنتی استفاده کنند.

بهبود SGE: گوگل باید SGE را قابل اعتمادتر، از نظر زمینه‌ای آگاه‌تر و چندوجهی‌تر کند تا به یک تجربه جستجوی مفید تبدیل شود.

نویسنده: اندیپ سینگ
منبع انگلیسی: androidpolice
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد