درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 19:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54869صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 4 خرداد 1403 - 08:19
خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک
خبرسازی، که به عنوان "بزرگ‌نمایی" یا "اغراق" نیز شناخته می‌شود، به ترفندی در روابط‌عمومی اشاره دارد که در آن سعی می‌شود یک رویداد یا موضوع را بزرگ‌تر و مهم‌تر از آنچه که هست نشان داده شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || خبرسازی، که به عنوان "بزرگ‌نمایی" یا "اغراق" نیز شناخته می‌شود، به ترفندی در روابط‌عمومی اشاره دارد که در آن سعی می‌شود یک رویداد یا موضوع را بزرگ‌تر و مهم‌تر از آنچه که هست نشان داده شود.
 

این ترفند می‌تواند به روش‌های مختلفی مانند:

استفاده از عناوین و تیترهای اغراق‌آمیز
انتخاب گزیده­ای از اطلاعات که به نفع شما باشد
استفاده از تصاویر و ویدئوهای جنجالی
ایجاد جنجال و بحث در رسانه­ها
خبرسازی می‌تواند در برخی موارد مفید باشد،

اما باید به طور مسئولانه و اخلاقی از آن استفاده شود.

در اینجا چند نکته برای استفاده از خبرسازی به طور موثر ارایه می‌شود:

فقط در مورد رویدادها و موضوعاتی که واقعاً مهم هستند، خبرسازی کنید.
در اغراق و بزرگ‌نمایی زیاده‌روی نکنید.
اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.
به نظرات و دیدگاه‌های مختلف توجه کنید.


با استفاده از خبرسازی به طور موثر، می‌توانید توجه مخاطبان خود را به رویدادها و موضوعات مهم جلب کنید و به اهداف خود در زمینه اطلاع‌رسانی و اقناع دست پیدا کنید.

اما به یاد داشته باشید که خبرسازی باید به طور مسئولانه و اخلاقی انجام شود.

در اینجا چند نمونه از خبرسازی ارایه می‌شود:

عنوان یک روزنامه: "کشف بزرگ علمی که جهان را تغییر خواهد داد"
تیتر یک وب‌سایت: "این محصول جدید زندگی شما را متحول خواهد کرد"
بیانیه مطبوعاتی یک شرکت: "شرکت ما به بزرگ‌ترین شرکت در جهان تبدیل شد"
همانطور که مشاهده می‌کنید، این نمونه‌ها اغراق‌آمیز و جنجالی هستند و سعی می‌کنند یک رویداد یا موضوع را بزرگ‌تر و مهم‌تر از آنچه که هست نشان داده شود.

با استفاده از خبرسازی به طور موثر، می‌توانید توجه مخاطبان خود را جلب کنید و به اهداف خود دست پیدا کنید.

اما به یاد داشته باشید که خبرسازی باید به طور مسئولانه و اخلاقی انجام شود.

 

منبع: bard
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد