درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54841صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 19 فروردین 1403 - 11:08
فناوری‌های نوین در روابط‌عمومی: دریچه‌ای نو به‌سوی مخاطبان
انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی در همکاری با دانشگاه سراسری تبریز، پروژه‌ای تحقیقاتی با عنوان "بررسی تأثیر فناوری‌های نوین در روابط‌عمومی" را آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی در همکاری با دانشگاه سراسری تبریز، پروژه‌ای تحقیقاتی با عنوان "بررسی تأثیر فناوری‌های نوین در روابط‌عمومی" را آغاز کرد.


ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، دراین‌خصوص گفت: "در عصر اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های نوین نقشی اساسی در شکل‌گیری و تحول راهبُردهای روابط‌عمومی ایفا می‌کنند. این پروژه باهدف شناسایی، تجزیه‌وتحلیل و بررسی چگونگی تأثیر فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، داده‌کاوی، واقعیت افزوده و شبکه‌های اجتماعی بر روی عملکرد روابط‌عمومی انجام می‌شود."

وی افزود: "در دنیای امروز که سرعت تغییرات سر به فلک کشیده و مخاطبان در دریایی از اطلاعات غوطه‌ورند، روابط‌عمومی سنتی دیگر پاسخگوی نیازها نیست. در این میان، فناوری‌های نوین به‌مثابه دریچه‌ای نو به‌سوی مخاطبان عمل می‌کنند و فرصت‌های جدیدی برای ارتباطات اثربخش و برقراری تعامل با آنها می‌گشایند."

مولائی با اشاره به اهداف این تحقیق، گفت: "این پروژه به دنبال بررسی و تحلیل نقش فناوری‌های نوین در توسعه و اجرای راهبُردهای روابط‌عمومی، شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیشروی متخصصان روابط‌عمومی در استفاده از این فناوری‌ها و ارائه راهکارهایی برای بهینه‌سازی استفاده از آنها در ارتباطات و روابط‌عمومی است. لازم است از دغدغه‌مندی و تلاش‌های جناب آقای دکتر حقیقیان، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه تبریز، به جهت همکاری ایشان در انجام این پروژه تقدیر و تشکر کنم."

رئیس انجمن روابط‌عمومی استان آذربایجان شرقی در خصوص روش تحقیق این پروژه گفت: "از رویکرد ترکیبی کمی و کیفی استفاده خواهد شد. در مرحله کیفی، مصاحبه‌های عمیق با متخصصان و پرسش‌نامه‌های تخصصی برای جمع‌آوری داده‌ها انجام می‌شود و در مرحله کمی، داده‌های جمع‌آوری شده از مصاحبه‌ها و پرسش‌نامه‌ها تجزیه‌وتحلیل آماری خواهد شد."

مولائی جامعه آماری این تحقیق را شامل متخصصان و فعالان روابط‌عمومی در بخش‌های دولتی و خصوصی، دانشجویان و اساتید رشته روابط‌عمومی دانست و گفت: "انتظار می‌رود این پروژه درک عمیق‌تری از تأثیر فناوری‌های نوین بر روابط‌عمومی ارائه دهد و به توسعه راهبُردهای نوآورانه در این حوزه کمک کند."

وی در خصوص نحوه انتشار نتایج این تحقیق گفت: "گزارش نهایی پژوهش به‌صورت کتاب منتشر خواهد شد، همچنین یافته‌های آن در همایش‌ها و اجلاس‌های مرتبط ارائه و کارگاه‌های آموزشی برای آشنایی متخصصان روابط‌عمومی با این فناوری‌ها برگزار خواهد شد."

مولائی در پایان با تأکید بر اهمیت این پروژه گفت: "نتایج این پروژه می‌تواند به‌عنوان منبعی ارزشمند برای فعالان روابط‌عمومی در به‌کارگیری فناوری‌های نوین مورداستفاده قرار گیرد، ناگفته نماند این پروژه از جهات "ضرورت به‌روزرسانی رویکردهای روابط‌عمومی"، "فرصت‌های جدید برای ارتباطات اثربخش"، "کمک به توسعه راهبُردهای نوآورانه" و "هم‌افزایی بین دانشگاه و صنعت" حائز اهمیت است و می‌تواند به ارتقای سطح دانش و مهارت متخصصان روابط‌عمومی و در نهایت، به نفع سازمان‌ها و جامعه باشد."

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد