درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 03:30   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54831صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 13:08
نوآوری در حمل‌ونقل: خاطرات یک مدیر روابط‌عمومی جنرال موتورز
بیل کونیگ، نویسنده، در مورد درگذشت بروس مک‌دونالد، رئیس سابق روابط‌عمومی جنرال موتورز، و خاطرات خود از تعامل با او در دهه 1990 می‌نویسد.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بیل کونیگ، نویسنده، در مورد درگذشت بروس مک‌دونالد، رئیس سابق روابط‌عمومی جنرال موتورز، و خاطرات خود از تعامل با او در دهه 1990 می‌نویسد.


کونیگ به دوران ملایم‌تر روابط بین رسانه‌ها و شرکت‌ها در آن زمان اشاره می‌کند، زمانی که مک‌دونالد با صراحت و انصاف با خبرنگاران تعامل داشت.

کونیگ تجربه خود را در نمایشگاه خودرو شیکاگو در دهه 1990 به اشتراک می‌گذارد، زمانی که مک‌دونالد به او دسترسی به جک اسمیت، مدیرعامل وقت جنرال موتورز، را برای مصاحبه فراهم کرد.

کونیگ در ادامه به مقایسه فضای ملایم‌تر آن دوره با فضای جنگ‌طلبانه‌تر روابط رسانه‌ها و شرکت‌ها در دهه 2000 و پس از آن می‌پردازد.

او با ابراز تاسف از تغییر رویه‌ها، خاطرات خود از مک‌دونالد را به عنوان نمونه‌ای از تعاملات صادقانه و منصفانه بین رسانه‌ها و شرکت‌ها گرامی می‌دارد.
 

نویسنده: بیل کونیگ

تاریخ انتشار: 1 آوریل 2024
منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد