درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54829صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 17 فروردین 1403 - 10:06
پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
جمعیت ایالات متحده در حال پیر شدن است و سونامی نقره‌ای به موج عظیمی از بازنشستگی بومرها و ورود نسل Z به نیروی کار اشاره دارد. این تغییر نسلی به معنای تغییر در رفتار مصرف‌کننده و تصمیم‌گیری است.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جمعیت ایالات متحده در حال پیر شدن است و سونامی نقره‌ای به موج عظیمی از بازنشستگی بومرها و ورود نسل Z به نیروی کار اشاره دارد.


این تغییر نسلی به معنای تغییر در رفتار مصرف‌کننده و تصمیم‌گیری است.

متخصصان بازاریابی و روابط‌عمومی باید برای تطبیق با این تغییرات، استراتژی‌های خود را تنظیم کنند.

دو مفهوم کلیدی برای هدایت سونامی نقره‌ای عبارتند از:

تغییر جمعیت: درک تفاوت‌های نسلی در نیازها، اولویت‌ها و سبک‌های ارتباطی.

تاکتیک‌های فروش در حال تحول: تمرکز بر تجربه مشتری، محتوای ویدیویی، بازاریابی تاثیرگذار و شخصی سازی.

- نسل Z به دنبال تجربیات اصیل و معتبر است و به محتوای ویدیویی و اینفلوئنسرها پاسخ می‌دهد.

- بومرها هنوز هم قدرت خرید قابل توجهی دارند و نباید نادیده گرفته شوند.

- بازاریابان و روابط‌عمومی‌ها باید برای پیش‌بینی تغییرات در رفتار مصرف‌کننده و تطبیق رویکردهای خود، تحقیقات منظم بازار انجام دهند.

 اقدامات کلیدی
- سرمایه‌گذاری در بازاریابی همه‌کاناله
- اجرای استراتژی‌های شخصی‌سازی
- آزمایش پلت‌فرم‌ها و فناوری جدید
- انجام تحقیقات منظم در بازار

نتیجه
سونامی نقره ای فرصتی برای متخصصان بازاریابی و روابط‌عمومی است که با تطبیق استراتژی‌های خود، نیازها و انتظارات در حال تحول مخاطبان را برآورده کنند.
 

نویسنده: شاما حیدر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ZEN MEDIA
تاریخ انتشار: 27 مارس 2024
منبع انگلیسی: Inc
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد