درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54818صفحه نخست » مسئولیت اجتماعی و ESGپنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 10:27
صنعت روابط‌عمومی در مقابله با شستشوی سبز ناکام مانده است
این گزارش به وضوح نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی در مقابله با بحران آب و هوا کوتاهی می‌کند. این موضوع نه تنها به ضرر محیط زیست است، بلکه به اعتبار و آینده این صنعت نیز آسیب می‌رساند.
  

تحلیل DeSmog: بیش از یک سوم اعضای هیئت مدیره شش شرکت بزرگ تبلیغاتی و روابط‌عمومی جهان در شرکت‌های با آلایندگی بالا نیز نقش دارند.


تضاد منافع: این روابط، تعهد شرکت‌ها به اهداف خالص صفر و اقدامات آب و هوایی را به خطر می‌اندازد.


عقب ماندگی صنعت: صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی در مقایسه با سایر بخش‌ها در مقابله با تغییرات آب و هوا کند عمل کرده است.


عدم شفافیت: "انتشار ناشی از تبلیغات" (تاثیر آب و هوایی ناشی از افزایش فروش) توسط این صنعت نادیده گرفته می‌شود.

ارتباطات مشکوک: 22 نفر از 64 مدیر در شش شرکت بزرگ تبلیغاتی (Omnicom، WPP، IPG، Publicis Groupe، Dentsu و Havas) در شرکت‌های آلاینده مانند سوخت‌های فسیلی، هوانوردی و پلاستیک نقش دارند.


تعهدات ناقص: این شرکت‌ها به جز Omnicom اهداف خالص صفر را اعلام کرده‌اند، اما فقط انتشارات ناشی از فعالیت‌های خود را در نظر می‌گیرند، نه "انتشار ناشی از تبلیغات" (تاثیر کمپین‌های تبلیغاتی بر افزایش فروش محصولات آلاینده).


اقدامات ناکافی: ابتکار عمل Ad Net Zero که توسط این شرکت‌ها امضا شده، آنها را به بررسی اثرات آب و هوایی کارشان، مانند ترویج سوخت‌های فسیلی، ملزم نمی‌کند.


فشار برای شفافیت: فعالان خواستار اقدامات جدی‌تر از سوی صنعت تبلیغات برای مقابله با تغییرات آب و هوا و شفافیت بیشتر در مورد "انتشار ناشی از تبلیغات" هستند.


نقد
- این گزارش نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی علیرغم تعهدات علنی، در عمل به مقابله با تغییرات آب و هوا و شستشوی سبز (greenwashing) اهمیتی نمی‌دهد.
- تمرکز صرف بر انتشارات ناشی از فعالیت‌های خود شرکت‌ها، گامی ناقص و گمراه‌کننده است.
- عدم تمایل به بررسی "انتشار ناشی از تبلیغات" نشان‌دهنده عدم صداقت و تعهد واقعی به پایداری است.


راه حل
- صنعت تبلیغات باید تعهدات خود را به اهداف خالص صفر با در نظر گرفتن "انتشار ناشی از تبلیغات" عملی کند.
- شفافیت بیشتر در مورد ردپای کربن و همکاری با فعالان برای ایجاد تغییرات واقعی ضروری است.
- نسل جدید استعدادها باید به عنوان نیرویی برای تغییر در این صنعت به کار گرفته شوند.


اهمیت
این گزارش به وضوح نشان می‌دهد که صنعت روابط‌عمومی در مقابله با بحران آب و هوا کوتاهی می‌کند. این موضوع نه تنها به ضرر محیط زیست است، بلکه به اعتبار و آینده این صنعت نیز آسیب می‌رساند.


اقدام بعدی
- فعالان و مصرف‌کنندگان باید از شرکت‌های تبلیغاتی در مورد "انتشار ناشی از تبلیغات" و اقدامات‌شان برای مقابله با تغییرات آب و هوا سوال کنند.
- از آژانس‌هایی که به طور فعال با شستشوی سبز مبارزه می‌کنند و به تعهدات خود عمل می‌کنند، حمایت کنید.
- به نسل جدید استعدادها در این صنعت کمک کنید تا به عنوان صدای تغییر عمل کنند.

 

نویسندگان: تی جی جردن و ریچل شرینگتون

تاریخ: 3 آوریل 2024

منبع انگلیسی: semafor

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد