درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:21   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54817صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 14 فروردین 1403 - 13:28
فایننشال تایمز چت‌بات هوش مصنوعی جدیدی به نام اسک اف تی راه‌اندازی کرده است
نویسندگان: اما راث و کوئنتین کنمر - مشترکین می‌توانند از اسک اف تی(Ask FT) برای پرسیدن سوالات مربوط به رویدادهای اخیر یا موضوعات گسترده‌تر تحت پوشش فایننشال تایمز استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مشترکین می‌توانند از اسک اف تی(Ask FT) برای پرسیدن سوالات مربوط به رویدادهای اخیر یا موضوعات گسترده‌تر تحت پوشش فایننشال تایمز استفاده کنند.


فایننشال تایمز یک چت‌بات هوش مصنوعی جدید به نام اسک اف تی راه‌اندازی کرده است که می‌تواند به سوالات مشترکین در مورد موضوعات مختلف پاسخ دهد. این ابزار بر روی چندین دهه مقاله منتشر شده در این رسانه آموزش دیده است و می‌تواند به سوالات مربوط به رویدادهای جاری و همچنین موضوعات گسترده‌تر پاسخ دهد.

به عنوان نمونه، اگر از اسک اف تی بپرسید "چه کسی محصولات هوش مصنوعی مایکروسافت را اجرا می‌کند؟"، این ابزار پاسخی به روز و به اخباری اشاره می‌کند که این هفته در مورد استخدام مایکروسافت از بنیانگذاران DeepMind، مصطفی سلیمان، به عنوان سرپرست تیم جدید هوش مصنوعی خود منتشر شد.

اسک اف تی همچنین می‌تواند به سوالات پیچیده‌تر پاسخ دهد که نیاز به کندوکاو عمیق‌تر در آرشیو اف تی دارند.

به عنوان نمونه، اگر از این ابزار بپرسید "یوتیوب چگونه شروع به کار کرد؟"، به درستی پاسخ می‌دهد که توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم در فوریه 2005 تأسیس شده است.

اسک اف تی در حال حاضر در حالت بتا است و فقط برای چند صد مشترک پولی در سطح FT Professional در دسترس است. فایننشال تایمز به جمع‌آوری بازخورد و بهبود ابزار ادامه خواهد داد تا قبل از انتشار عمومی آن، به طور کامل آماده شود.

اهمیت
اسک اف تی ابزاری جدید و نوآورانه است که می‌تواند به روش‌های مختلفی مفید باشد.

می‌تواند به مشترکین اف تی کمک کند تا به سرعت و به آسانی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.
می‌تواند به عنوان منبعی برای یادگیری در مورد موضوعات مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
می‌تواند به عنوان ابزاری برای تحقیق و گزارش استفاده شود.

آینده
اسک اف تی هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است، اما پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک ابزار ارزشمند برای مشترکین اف تی و سایر افراد دارد.

تاریخ انتشار: 23 مارس 2024
منبع انگلیسی: Verge
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد