درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54768صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 1 فروردین 1403 - 15:33
مشاغلی که بیشتر تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند
مدل‌های زبان بزرگ و دیگر ابزارهای مولد هوش مصنوعی مدت زیادی است که وجود نداشته‌اند، اما انتظار می‌رود که تأثیرات گسترده‌ای بر نحوه انجام کار افراد داشته باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، محققان قبلاً مطالعه تأثیرات بالقوه این فناوری تحول آفرین را آغاز کرده‌اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدل‌های زبان بزرگ (LLM) و دیگر ابزارهای مولد هوش مصنوعی مدت زیادی است که وجود نداشته‌اند، اما انتظار می‌رود که تأثیرات گسترده‌ای بر نحوه انجام کار افراد داشته باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، محققان قبلاً مطالعه تأثیرات بالقوه این فناوری تحول آفرین را آغاز کرده‌اند.

 


در این نمودار، ما نتایج یک گزارش مجمع جهانی اقتصاد را به تصویر کشیده‌ایم، که تخمین می‌زند چگونه بخش‌های مختلف شغلی در معرض اختلال هوش مصنوعی قرار می‌گیرند.


داده‌ها و روش‌شناسی
برای شناسایی بخش‌های شغلی که بیشتر تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند، محققان بیش از 19000 کار شغلی را ارزیابی کردند تا تعیین کنند که آیا آنها به زبان متکی هستند یا خیر. اگر وظیفه‌ای مبتنی بر زبان در نظر گرفته می‌شد، مشخص می‌شد که چقدر مشارکت انسانی برای تکمیل آن کار لازم است.


با این تجزیه و تحلیل، محققان سپس توانستند برآورد کنند که هوش مصنوعی چگونه بر گروه‌های مختلف شغلی تأثیر می‌گذارد.

 

 


جایی که هوش مصنوعی بیشترین تأثیر را خواهد داشت
مشاغل در فناوری اطلاعات (IT) و امور مالی بیشترین سهم از وظایف را دارند که انتظار می رود تا حد زیادی تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار گیرند.


در فناوری اطلاعات، وظایفی که انتظار می‌رود خودکار شوند شامل تضمین کیفیت نرم‌افزار و پشتیبانی مشتری است. در بخش مالی، محققان بر این باورند که هوش مصنوعی می‌تواند به طور قابل توجهی برای حسابداری و حسابرسی مفید باشد.

 

نویسنده: مارکوس لو

تاریخ انتشار:  18 مارس 2024
 

منبع انگلیسی: visualcapitalist

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد