درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5475صفحه نخست » جمعه، 5 مهر 1392 - 08:52
30 سال از ورود تلفن همراه به قاره آفریقا گذشت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تصور زندگی در آفریقا بدون تلفن همراه دشوار است. موبایل در این قاره زندگی مردم را با تغییرات عمیقی روبرو کرده است و در حال حاضر نیم‌میلیارد نفر (از هر دو نفر یک نفر) در آفریقا از تلفن همراه استفاده می‌کنند.

 

به گزارش دویچه وله، آمارها حاکی است از آن دارند که شمار کاربران تلفن همراه در آفریقا 545 میلیون نفر است و از هر دو آفریقایی یک نفر تلفن همراه دارد. حتی قوم جنگجوی ماسای در شرق آفریقا نیز به این وسیله ارتباطی مجهز شده است.

 

قوم کوچ‌نشین ماسای در جنوب کنیا و شرق تانزانیا زندگی می‌کند. جوانان این قوم به تدریج پوشاک سنتی خود را کنار می‌گذارند و با پوشیدن شلوار جین از راه پیامک نظر خود را با رهبر قبیله در میان می‌گذارند.

 

در هیچ جای دنیا تلفن همراه مانند آفریقا طرفدار ندارد و شمار علاقمندان به این سرعت افزایش نمی‌یابد. شمار مشتریان تلفن همراه از سال 2005 تاکنون شش برابر شده است.

 

این وسیله ارتباطی را همه‌جا می‌توان خرید، حتی در حاشیه خیابانی در موزامبیک. بیشتر آفریقایی‌ها ‌برای استفاده از تلفن همراه با شرکت‌ها‌ قرارداد می‌بندند، اما هزینه ثابت ماهیانه نمی‌پردازند.

 

حدود 12 میلیون آفریقایی از خطوط تلفن ثابت استفاده می‌کنند، این در حالی است که ارتباط از راه تلفن همراه، هم کم‌هزینه است و هم در شرایط گوناگون کاربرد دارد. تلفن همراه به ویژه در مکان‌هایی که زیرساخت‌های اقتصادی ضعیفی دارند، بیشتر به کار می‌آید.

 

بیماران می‌توانند با تلفن همراه در کوتاه‌ترین زمان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. شهروندان این امکان را می‌یابند که امور بانکی خود را از خانه انجام دهند.

 

گله‌داران می‌توانند با تلفن همراه با بازارهای فروش دام تماس بگیرند، قیمت‌های روز را با هم مقایسه کنند و دام‌های خود را با بالاترین قیمت بفروشند. کشاورزان نیز با تلفن همراه از شرایط آب و هوایی منطقه مطلع می‌شوند و می‌توانند انبار کردن محصولات را بهتر سامان دهند. خریداران و فروشندگان محصولات کشاورزی نیز می‌توانند با تلفن همراه به راحتی با هم ارتباط برقرار ‌کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد