درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 09:43   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54730صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 18 اسفند 1402 - 14:17
انجمن روابط‌عمومی ایران از دست‌اندرکاران بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران قدردانی کرد
انجمن روابط‌عمومی ایران در نامه‌ای به مهدی باقریان، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، از تلاش‌های وی و همکارانش در برگزاری بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انجمن روابط‌عمومی ایران در نامه‌ای به مهدی باقریان، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، از تلاش‌های وی و همکارانش در برگزاری بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران قدردانی کرد.

خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران در این نامه ضمن تبریک به مناسبت برگزاری این کنفرانس، نقش آن را در ارتقای دانش و مهارت روابط‌عمومی‌ها مهم ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود که این کنفرانس نقطه عطفی در مسیر پیشرفت روابط‌عمومی در ایران باشد.

رفیعی در این نامه با اشاره به حضور اساتید، صاحب‌نظران و فعالان حوزه روابط‌عمومی از سراسر کشور، ارائه مقالات علمی و پژوهشی باکیفیت و کاربردی و برگزاری کارگاه‌ آموزشی تخصصی، این کنفرانس را نقطه عطفی در مسیر پیشرفت روابط‌عمومی در ایران دانست.

رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران در پایان این نامه از تلاش‌های بی‌وقفه مهدی باقریان دبیرکل کمفرانس، و همکارانش در دبیرخانه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق روزافزون در مسیر اعتلای این حرفه ارزشمند کرد.

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع "فرصت‌های هوش مصنوعی مولد برای روابط‌عمومی‌" در روزهای ۸ و ۹ اسفند ۲۴۰۲ در تهران برگزار شد.

 

جناب آقای مهدی باقریان
رئیس محترم انجمن متخصصان روابط‌عمومی

با سلام و احترام
بدینوسیله مراتب تبریک و قدردانی خود را از برگزاری شایسته و اثرگذار بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع "فرصت‌های هوش مصنوعی مولد برای روابط‌عمومی‌" که در تاریخ ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، ابراز می‌نمایم.

تلاش‌های بی‌وقفه جنابعالی و همکاران ارجمندتان در دبیرخانه کنفرانس، در کنار حضور اساتید برجسته و صاحب‌نظران این حوزه، نقشی اساسی در ارتقای سطح علمی و تخصصی این کنفرانس ایفا کرد و این رویداد مهم را به نقطه عطفی در مسیر پیشرفت روابط‌عمومی در ایران تبدیل نمود.

بی‌شک تبادل نظر و اندیشه در خصوص موضوع مهم "فرصت‌های هوش مصنوعی مولد برای روابط‌عمومی‌" و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این حرفه، دریچه‌ای نو به سوی آینده روابط‌عمومی در ایران گشوده و زمینه را برای ارتقای جایگاه و نقش روابط‌عمومی در سازمان‌ها و جامعه فراهم خواهد کرد.

از صمیم قلب به جنابعالی و همه دست‌اندرکاران برگزاری بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون شما را در مسیر اعتلای این حرفه ارزشمند آرزومندم.

با احترام
خسرو رفیعی
رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد