درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 20:41   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54680صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 13 فروردین 1403 - 08:24
خرج کردن پول برای روابط‌عمومی اسراف نیست؛ یک ضرورت است
نویسنده: پل هلمز - روابط‌عمومی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا به طور موثر با ذینفعان ارتباط برقرار کنند، اعتماد عمومی را بازگردانند و از آسیب بیشتر به شهرت خود جلوگیری کنند. با این حال، مهم است که مشاوران روابط‌عمومی مناسبی را انتخاب کنید که تجربه و تخصص لازم برای مدیریت بحران‌ها را داشته باشند.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مقاله‌ای در روزنامه ایرلندی ایندیپندنت، RTÉ (تلویزیون) را به دلیل استخدام مشاوران روابط‌عمومی خارجی برای مقابله با بحران رسوایی اخیر خود، مورد انتقاد قرار داده است.


نویسنده این مقاله، پل هلمز، با این انتقاد مخالف است و استدلال می‌کند که استخدام مشاوران روابط‌عمومی در بحران‌ها نه تنها اسراف نیست، بلکه یک ضرورت است.

هلمز توضیح می‌دهد که چرا استخدام مشاوران روابط‌عمومی در مواقع بحران مفید است، از جمله:

- آنها می‌توانند به هیئت مدیره در درک بهتر ذینفعان و نحوه واکنش آنها به بحران کمک کنند.

- آنها می‌توانند به بازگرداندن اعتماد عمومی از طریق استراتژی‌های ارتباطی موثر کمک کنند.

- آنها می‌توانند دیدگاه پ ارزشمندی را ارائه دهند که تیم‌های داخلی ممکن است فاقد آن باشند.

هلمز همچنین به این نکته اشاره می‌کند که 80000 یورویی که RTÉ برای مشاوره روابط‌عمومی خارجی هزینه کرده است، در مقایسه با هزینه‌های کلیدی که می‌تواند در صورت عدم مدیریت صحیح بحران متحمل شود، ناچیز است.

در نهایت، هلمز از این داستان به عنوان فرصتی برای آموزش عمومی در مورد ارزش روابط‌عمومی در مواقع بحران استفاده می‌کند.

نکات کلیدی:
- استخدام مشاوران روابط‌عمومی در بحران‌ها یک ضرورت است، نه یک اسراف.

- روابط‌عمومی می‌تواند به بازگرداندن اعتماد عمومی و کاهش هزینه‌های مرتبط با بحران کمک کند.

- 80000 یورویی که RTÉ برای مشاوره روابط‌عمومی خارجی هزینه کرده است، ناچیز است.

- این داستان فرصتی برای آموزش عمومی در مورد ارزش روابط‌عمومی در مواقع بحران است.

من با نظر هلمز موافق هستم که استخدام مشاوران روابط‌عمومی در بحران‌ها می‌تواند مفید باشد.

روابط‌عمومی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا به طور موثر با ذینفعان ارتباط برقرار کنند، اعتماد عمومی را بازگردانند و از آسیب بیشتر به شهرت خود جلوگیری کنند.

با این حال، مهم است که مشاوران روابط‌عمومی مناسبی را انتخاب کنید که تجربه و تخصص لازم برای مدیریت بحران‌ها را داشته باشند.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که روابط‌عمومی یک راه‌حل جادویی نیست. اگر یک سازمان در بحران عمیقی قرار دارد، بعید است که روابط‌عمومی بتواند به تنهایی آن را نجات دهد.

نویسنده: تاریخ: 29 فوریه 2024

منبع انگلیسی: provokemedia
منبع فارسی: شارا
 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد