درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54671صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعییکشنبه، 13 اسفند 1402 - 10:01
هوش مصنوعی و فرصت طلایی برای ارتقای حرفه روابط‌عمومی
محمدرضا پارسیان، استراتژیست روابط‌عمومی - روابط‌عمومی می‌تواند با کمک‌گرفتن از ظرفیت‌های هوش مصنوعی آن را به خدمت شناسایی نیازها، خدمات، مشکلات و به‌دست‌آوردن راهکار درست درآورد. این امر باعث خواهد شد تا محتوای تولید شده بر اساس نیاز و خواسته مخاطب‌های هدف باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هوش مصنوعی (AI) یا Artificial intelligence فناوری نوظهوری است که توانسته در صنایع گوناگون به‌خوبی خودنمایی کند و روزبه‌روز نیز در حال پیشرفت و توسعه است. به‌طوری‌که توانسته در همین مدت‌زمان کوتاه تحول محسوسی را در بسیاری از صنایع ایجاد کند. ظرفیتی که موجب شده تا توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به‌سرعت به سمت خود جلب کند.

کاربردهای هوش مصنوعی در صنایع گوناگون در بهبود بهره‌وری، کیفیت و توسعه مؤثر بوده و با پیشرفت روزافزون آن انتظار می‌رود تا کاربردهای این فناوری گسترش یابد. ازاین‌رو باید منتظر بود تا در هوش مصنوعی همچنان رویدادها و نوآوری‌های جالبی رقم بخورد.

لذا امروزه اکثر شرکت‌های فناوری در حال ادغام هوش مصنوعی مولد در خدمات آنلاین خود هستند. از گوگل گرفته تا متا، مایکروسافت و ادغام اخیر گوگل با بارد، ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر چت، با مجموعه‌ای از برنامه‌ها و خدمات گوگل، نمونه‌ای از انتقال مستقیم هوش مصنوعی مولد به زندگی کاربر از طریق تعاملات نوشتاری، تصویری و صوتی بوده است.

حال باتوجه‌به آنچه گفته شد این سؤال مطرح می‌شود آیا هوش مصنوعی در
روابط‌عمومی یک فرصت است یا یک تهدید؟ به باور اینجانب پاسخ قطعی فرصت خواهد بود. ابتدا لازم است به این نکته تأکید داشته باشیم که با پیشرفت فناوری و رشد هوش مصنوعی، نقش آن در روابط‌عمومی نیز اهمیت بسیاری یافته است؛ اما چگونه؟

هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوان اطلاعات بیشتری درباره مخاطب‌ها به دست آورد و با کمک همین اطلاعات است که می‌توان ارتباطات را بهتر کرد و موفق‌تر پیش رفت. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و تحلیل داده‌ها، روابط‌عمومی می‌تواند الگوهای رفتاری مخاطبان را تحلیل و پیش‌بینی‌هایی درباره علاقه‌ها و نیازهای آنها به دست آورد. از همین طریق رویدادها و تحولات قابل‌پیش‌بینی بوده و در نتیجه می‌توان واکنش‌های بهتری را رقم زد و دست به تولید محتوای بهتر باهدف ارتباط درست و مداوم با مخاطبان موردنظر زد.

نتیجه بالارفتن امکانات و کاربردهای بیشتر از طریق هوش مصنوعی در روابط‌عمومی این امکان را فراهم می‌کند از تا ظرفیت‌های این پدیده نوظهور نهایت استفاده را برد.

روابط‌عمومی می‌تواند با کمک‌گرفتن از ظرفیت‌های هوش مصنوعی آن را به خدمت شناسایی نیازها، خدمات، مشکلات و به‌دست‌آوردن راهکار درست درآورد. این امر باعث خواهد شد تا محتوای تولید شده بر اساس نیاز و خواسته مخاطب‌های هدف باشد.


باتوجه‌به چنین نکاتی می‌توان حضور هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و به‌ویژه روابط‌عمومی دیجیتال آن هم در فضای پر رقابت سوشال‌مدیا را مانند یک فرصت طلایی تلقی کرد و در صورت استفاده درست و کاربردی از آن در بهتر پیش رفتن رسالت روابط‌عمومی در شرکت، سازمان و ارگان موردنظر از آن بهره برد.


شناخت، آموزش و استفاده درست و تخصصی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌تواند یک گام روبه‌جلو باشد و ازاین‌رو برای فاصله‌نگرفتن از این قافله باید روابط‌عمومی پیشتاز و باقدرت پیش برود تا از گردونه رقابت دور نماند.
  

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد