درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:10   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54669صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعییکشنبه، 13 اسفند 1402 - 09:16
ادغام هوش مصنوعی مولد در ارتباطات و روابط‌عمومی
مسلم تقی‌زاده | پژوهشگر هوش مصنوعی دانشگاه تهران - تخصص و شهود انسانی همیشه درصنعت روابط‌عمومی ضروری خواهد بود، اما هوش مصنوعی متخصصان روابط‌عمومی را قادرمی‌سازد تا کارآمدتر و مؤثرتر کار کنند.
  

 

 

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ادغام هوش مصنوعی، چشم‌انداز روابط‌عمومی و ارتباطات را دگرگون می‌کند و آن را به جایگاه جدیدی می‌رساند. از ویژگی‌های برجسته هوش مصنوعی، مهارت آن در سنجش نبض محتوای رسانه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند تا از بروز بحرانی در حال ظهور جلوگیری کنید.


ایجاد تعادل مناسب بین شهود انسانی و توانایی‌های فناورانه، رمز و راز تصمیم‌گیری آگاهانه است که از اعتبار برند شما محافظت می‌کند. ادغام ابزارهای هوش‌مصنوعی مولد در ارتباطات و روابط‌عمومی موضوعی چند وجهی است که هم مزیت‌های فوق‌العاده و هم چالش‌هایی را به‌دنبال دارد. ایجاد تعادل بین قابلیت‌های هوش مصنوعی با نظارت انسانی و ملاحظات اخلاقی در شکل‌دهی آینده‌ای که در آن فناوری ارتباطات واقعی را بهبود می‌بخشد، ضروری است.

 

پلتفرم‌های هوش مصنوعی مولد با خودکار کردن خسته‌کننده‌ترین وظایف شغل، صنعت روابط‌عمومی را متحول می‌کنند و به متخصصان روابط‌عمومی اجازه می‌دهند کارآمدتر و مؤثرتر عمل کنند. تا زمانی که نظارت بر آنها بر عهده انسان‌هاست، پیاده‌سازی هوش مصنوعی می‌تواند منجر به کمپین‌های روابط‌عمومی قانع‌کننده‌تری شود.هوش مصنوعی مولد، در هسته خود الگوریتم‌های یادگیری ماشین را قادر می‌سازد تا محتوای جدید را بر اساس مجموعه داده‌های موجود تولیدکنند.

 

 در روابط‌عمومی، این بدان معناست که هوش مصنوعی برای ایجاد اولین پیش‌نویس‌های بیانیه‌های مطبوعاتی و طرح‌ها استفاده می‌شود. مجموعه داده‌هایی که برای فعال کردن هوش مصنوعی مولد به منظور کاهش کار افراد حرفه‌ای روابط‌عمومی استفاده می‌شود، بسته به نیازهای کمپین روابط‌عمومی متفاوت است. البته مانند هر فناوری جدید، نگرانی‌هایی در مورد چگونگی تغییر این الگوریتم‌ها در صنعت روابط‌عمومی وجود دارد.

 

 از‌جمله می‌توان به این مورد اشاره کرد که محتوای تولید شده از سوی هوش مصنوعی ممکن است فاقد خلاقیت و تفاوت‌های ظریف محتوای تولید شده انسانی باشد، دارای اشتباه یا محتوای نامناسب و توهین‌آمیز باشد. اگرچه این نگرانی‌ها بجا هستند، اما می‌توان با اطمینان از این‌که مدل‌های هوش مصنوعی به‌اندازه کافی روی مجموعه داده‌های مناسب آموزش داده شده‌اند و مهم‌تر از همه، این که نتایج آنها را متخصصان روابط‌عمومی انسانی زنده تنظیم و ویرایش می‌کنند، از شدت آن کاست؛ از بهترین راه‌ها برای کار با هوش مصنوعی و اطمینان از این‌که متخصص ارتباطات بهترین نتایج را می‌گیرد،

 

 این است که خروجی‌های ایجاد شده را به‌عنوان «پیش‌نویس اولیه» در نظر بگیرید. نگرانی دیگر این است که هوش مصنوعی ممکن است به طور کلی جایگزین متخصصان روابط‌عمومی انسانی شود. اگرچه فناوری می‌تواند بسیاری از کارهای پیش‌پا‌افتاده‌تر در ارتباطات را خودکار کند، اما انسان‌ها همیشه برای کار راهبردی و ایجاد روابط ذاتی در شغل مورد نیاز خواهند بود. بنابراین، تخصص و شهود انسانی همیشه درصنعت روابط‌عمومی ضروری خواهد بود، اما هوش مصنوعی متخصصان روابط‌عمومی را قادرمی‌سازد تا کارآمدتر و مؤثرتر کار کنند.

مسلم تقی‌زاده | پژوهشگر هوش مصنوعی دانشگاه تهران

  

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد