درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54656صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 13 اسفند 1402 - 07:25
اعتماد به نفس متخصصان روابط‌عمومی ایرانی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی
نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که متخصصان روابط‌عمومی در ایران دیدگاه مثبتی به فناوری روابط‌عمومی مبتنی بر هوش مصنوعی دارند و در حال تبدیل شدن به ابزاری رایج در صنعت روابط‌عمومی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در نهم اسفند 1402 با تمرکز بر موضوعی مهم و نوظهور در این حوزه، یعنی هوش مصنوعی، برگزار شد. در این کنفرانس، نتایج نخستین نظرسنجی بررسی «وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران» منتشر شد که حاوی نکات قابل‌توجهی در خصوص شناخت، نگرش و تجربه فعالان روابط‌عمومی نسبت به این فناوری نوین بود.

به گزارش شارا، نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که:

76.6 درصد از متخصصان روابط‌عمومی اعتماد به نفس بالایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی دارند.
23.4 درصد اعتماد به نفس کمی در استفاده از این فناوری‌ها دارند.


این آمار نشان می‌دهد که اکثریت متخصصان روابط‌عمومی به توانایی خود در یادگیری و استفاده از هوش مصنوعی اطمینان دارند.

دیدگاه مثبت به هوش مصنوعی

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که متخصصان روابط‌عمومی در ایران دیدگاه مثبتی به فناوری روابط‌عمومی مبتنی بر هوش مصنوعی دارند و در حال تبدیل شدن به ابزاری رایج در صنعت روابط‌عمومی است.

نتیجه‌گیری

- هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی‌ناپذیر از صنعت روابط‌عمومی است.
- متخصصان روابط‌عمومی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، می‌توانند وظایف خود را به طور کارآمدتر و مؤثرتر انجام دهند.
- با ارتقای مهارت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی، می‌توانید از این فناوری به نفع خود و سازمانتان استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد