شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران در نهم اسفند 1402 با تمرکز بر موضوعی مهم و نوظهور در این حوزه، یعنی هوش مصنوعی، برگزار شد. در این کنفرانس، نتایج نخستین نظرسنجی بررسی «وضعیت هوش مصنوعی در روابطعمومی ایران» منتشر شد که حاوی نکات قابلتوجهی در خصوص شناخت، نگرش و تجربه فعالان روابطعمومی نسبت به این فناوری نوین بود.
به گزارش شارا، نتایج این نظرسنجی نشان میدهد که:
76.6 درصد از متخصصان روابطعمومی اعتماد به نفس بالایی در استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی دارند.
23.4 درصد اعتماد به نفس کمی در استفاده از این فناوریها دارند.
این آمار نشان میدهد که اکثریت متخصصان روابطعمومی به توانایی خود در یادگیری و استفاده از هوش مصنوعی اطمینان دارند.
دیدگاه مثبت به هوش مصنوعی
نتایج این نظرسنجی همچنین نشان میدهد که متخصصان روابطعمومی در ایران دیدگاه مثبتی به فناوری روابطعمومی مبتنی بر هوش مصنوعی دارند و در حال تبدیل شدن به ابزاری رایج در صنعت روابطعمومی است.
نتیجهگیری
- هوش مصنوعی به طور فزایندهای در حال تبدیل شدن به بخشی جداییناپذیر از صنعت روابطعمومی است.
- متخصصان روابطعمومی که از هوش مصنوعی استفاده میکنند، میتوانند وظایف خود را به طور کارآمدتر و مؤثرتر انجام دهند.
- با ارتقای مهارتهای خود در زمینه هوش مصنوعی، میتوانید از این فناوری به نفع خود و سازمانتان استفاده کنید.
انتهای پیام/
|