درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 06:05   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54645صفحه نخست » روابط عمومی بحراندوشنبه، 7 اسفند 1402 - 09:14
طرح واکنش به بحران برای برندهای فرنچایز
بحران‌ها می‌توانند به‌طور غیرمنتظره‌ای پدیدار شوند و چالش‌های مهمی را برای برندهای فرنچایز در هر اندازه و راه راه ایجاد کنند. این مقاله به بررسی نکات کلیدی در مورد ایجاد یک طرح واکنش به بحران جامع و استراتژیک برای برندهای فرنچایز می‌پردازد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بحران‌ها می‌توانند به‌طور غیرمنتظره‌ای پدیدار شوند و چالش‌های مهمی را برای برندهای فرنچایز در هر اندازه و راه راه ایجاد کنند.


این مقاله به بررسی نکات کلیدی در مورد ایجاد یک طرح واکنش به بحران جامع و استراتژیک برای برندهای فرنچایز می‌پردازد.

 

ایجاد طرح واکنش به بحران:


- شناسایی و ارزیابی انواع مختلف بحران‌هایی که می‌توانند بر برند شما تأثیر بگذارند.
- تشکیل یک تیم اختصاصی مدیریت بحران با نقش ها و مسئولیت های روشن.
- توسعه پروتکل های گام به گام برای پاسخ به هر نوع بحران.
- ایجاد یک استراتژی ارتباطی قوی برای ذینفعان داخلی و خارجی.
- آموزش و تمرین منظم کارکنان در مورد طرح واکنش به بحران.
- اجرای اقدامات امنیتی داده ها برای محافظت از اطلاعات حساس در طول یک بحران.
- مشورت با کارشناسان حقوقی برای اطمینان از انطباق طرح با قوانین و مقررات مربوطه.
- بررسی و به‌روزرسانی سیاست های بیمه برای پوشش سناریوهای بحران احتمالی.
- ایجاد یک استراتژی واکنش رسانه ای که شامل سخنگویان و پروتکل های تعیین شده برای رسیدگی به پرسش های رسانه ای باشد.
- در نظر گرفتن رفاه کارکنان و فرنچایزها و ارایه حمایت عاطفی و کمک در صورت نیاز.


بهبودی از یک بحران یک سفر چالش برانگیز اما گاهی ضروری برای یک برند فرنچایز است.


با اتخاذ رویکردهای استراتژیک که ارتباطات، ثبات مالی، سازگاری و انعطاف‌پذیری را در اولویت قرار می‌دهند، برندهای فرنچایز نه تنها می‌توانند به عقب برگردند، بلکه قوی‌تر و آماده‌تر برای رویارویی با چالش‌های آینده ظاهر شوند.


آماده شدن با طرح مناسب واکنش به بحران برای برندهای فرنچایز که سعی می‌کنند صنعت را هدایت کنند و بحران را قبل از شروع آن کاهش دهند، ضروری است.


توانایی هدایت بازیابی به طور موثر انعطاف‌پذیری برندهای فرنچایز را تقویت می‌کند و آنها را قادر می‌سازد در یک چشم‌انداز دائماً در حال تغییر فرنچایز پیشرفت کنند.


نکاتی برای تأمل:


- چه اقداماتی را می توان برای پیشگیری از بحران ها انجام داد؟
- چگونه می توان از بروز بحران به طور کامل جلوگیری کرد؟
- نقش هر یک از ذینفعان در یک بحران چیست؟
- نظرات خود را در مورد این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

 

پاورقی:

فرانچایز (Franchise) یکی از روش‌های گسترش کسب و کار است. در این روش مالک یک برند، با شخصی دیگر قراردادی را ثبت می‌کند که طبق این قرارداد، طرف دوم مجوز استفاده از دانش تخصصی، موجودی محصولات، استراتژی‌های بازاریابی و پشتیبانی سایت و مشتری را به‌دست می‌آورد. در مقابل، کنترل و مدیریت کسب و کار و بخشی از سود حاصل (به‌صورت درصدی یا رقم ثابت سالانه) در اختیار مالک برند خواهد بود. البته جزییات قرارداد را دو طرف تعیین می‌کنند و ممکن است توافق آن‌ها شامل یک یا چند مورد از گزینه‌های بالا نباشد.

 

منبع انگلیسی: franchising

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد