درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:07   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54598صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 بهمن 1402 - 14:16
روابط‌عمومی حوزه‌ای پویا و مؤلفه‌ای هوشمند در سازمان‌ها محسوب می‌شود
حمزه ذاکری در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: هوشمندسازی از موضوعات بسیار مهم است که کاربردهای متنوعی در علوم مهندسی دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در حوزه روابط‌عمومی، فرصت‌های جدیدی را پیش روی مدیران و فعالیت‌های سازمان‌ قرار خواهد داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حمزه ذاکری در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: هوشمندسازی از موضوعات بسیار مهم است که کاربردهای متنوعی در علوم مهندسی دارد.


رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری عنوان کرد: روابط‌عمومی صنعتی پویا است که حیطه کاری بسیار گسترده‌ای دارد، از سویی ارتباط بین حوزه روابط‌عمومی با بخش‌های دیگر یکی از ویژگی‌های مهم آن است که می‌تواند تکمیل‌کننده سه بخش هوش اجتماعی، ارتباطی و تخصصی باشد.


ذاکری با اشاره به این که اکنون از هوش مصنوعی به منظور کنترل محیطی و اجتماعی استفاده می‌شود، گفت: این بکار گیری فناوری های جدید در این حوزه به تازگی وارد کشور شده و می‌تواند در موضوعات بسیاری منشأ اثر باشد. وی از روابط‌عمومی به عنوان هنر هشتم و یکی از دستاوردهای قرن بیستم یاد کرد که جریان جدیدی را ایجاد کرده است.
وی افزود: برخی‌ معتقدند تلفیق روابط‌عمومی و هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان یک انقلاب صنعتی و دستاورد قرن حاضر به شمار رود.


رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری با تاثیرگذار خواندن دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری، ابراز امیدواری کرد در پی برگزاری این دوره، فرصت‌های جدیدی در حوزه ارائه خدمات در بخش روابط‌عمومی با هدف ارتقاء خدمات گشوده شود.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد