درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5458صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 4 مهر 1392 - 16:21
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه/ سرمایه اعتبار و پشت گرمی هر سازمانی در ید کفایت روابط عمومی است
امیر رضا همایون دولتشاهی اگفت: از اینکه در عرصه و سنگری دیگر ,فرصت خدمتگزاری به مردم شریف استان فراهم شده است, خداوند بزرگ را شاکرم و امیدوارم در این عرصه نیز بتوانم در خدمت مردم خوب استان باشم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امیر رضا همایون دولتشاهی اگفت:از اینکه در عرصه و سنگری دیگر ,فرصت خدمتگزاری به مردم شریف استان فراهم شده است , خداوند بزرگ را شاکرم و امیدوارم در این عرصه نیز بتوانم در خدمت مردم خوب استان باشم.
 مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با بیان اینکه آرامش امروز جامعه و مسئولیت هایی که به ما واگذار می شود مرهون خون شهدا و جانبازی و از خود گذشتگی جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس است و باید با خدمت به این مردم شریف در نظام مقدس جمهوری اسلامی , قدردان جانفشانیهای آنان باشیم گفت : رشادتها و حماسه هایی که مردم غیور این خطه از سرزمین عزیزمان در دوران دفاع مقدس خلق و از کیان و آب و خاک خود در مقابل دشمنان دفاع کردند را باید چراغ راه آینده قرار دهیم و با زنده نگه داشتن این فرهنگ غنی و ارزشمند,روحیه تلاش و سازندگی را بیش از پیش سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.
 وی از زحمات و تلاش های مدیر کل سابق و همکاران پر تلاشش در این روابط عمومی قدردانی کرد و ضمن تاکید بر ادامه فعالیت های گذشته با نگرشی نو و تلاشی مضاعف, افزود: برنامه ریزی مناسب, اتخاذ سیاسیت های اطلاع رسانی مداوم و بموقع , بهره گیری از تمامی ظرفیت ابزارهای رسانه ای و فرهنگی, تعامل مثبت, سازنده و نظام مند با اصحاب رسانه, سنجش و ارزیابی افکار عمومی, اصلی ترین رویکرد و ماموریت من و مجموعه همکارانم در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خواهد بود.
 وی تصریح کرد : تمام تلاشم این خواهد بود که با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و با بهره گیری از تجارب ارزنده و توان کارشناسان خبره مجموعه همکارانم , در انعکاس شایسته خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص در استان کرمانشاه و حفظ شان و جایگاه حاکمیتی استانداری به عنوان عالی ترین دستگاه اجرایی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل ا... تعالی فرجه الشریف ) به انجام وظایف محوله بپردازم.
 مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ضمن قدر دانی از عملکرد روابط عمومی دستگاههای اجرایی, سازمان ها و نهادهای استان, اطلاع رسانی خدمات رسانه و ماندگاری آن را فقط با پویا بودن ماهیت روابط عمومی دانست و گفت: اهمیت کار فعالان این عرصه تا بدانجایی است که مثلث اعتماد بین سه ضلع مردم, حکومت و نظام را سازماندهی می کند.
 وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی به عنوان هنر هشتم با عمل به فنون ارتباطی, برای پویائی ارتباطات در سطوح مختلف هنر نمائی می کند, افزود: سرمایه اعتبار و پشت گرمی هر سازمانی در ید کفایت روابط عمومی است که به عنوان آینه تمام نمایی نه تنها حاصل اقدامات یک سازمان را جمع آوری می کند بلکه آن را در قالب های نوآورانه و بدیع در بازار افکار عمومی عرضه می نماید.
 دولتشاهی با بیان اینکه امروز نقش روابط عمومی در تعامل با مطبوعات و رسانه , یک نقش انکار ناپذیر است گفت: این دو عنصر مهم هیچ گاه نباید خود را جدای از دیگریی ویا در تقابل با آن بداند.
 وی اطلاع رسانی و شفاف سازی را از ابزار های رسیدن به توسعه پایدار دانست و تاکید کرد: امروزه نقش مطبوعات و رسانه ها در ارتقا فرهنگ عمومی بسیار تاثیر گذار است و می توانند با ایفای نقش اطلاع رسانی و آموزش عمومی , در ایجاد تحول و توسعه بزرگترین خدمت را به جامعه داشته باشند.
 مدیر کل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه , با بیان حفظ روابط حسنه با مطبوعات , حائز اهمیت و ضروری است , مطبوعات را بازوی توانمند مسئولان دانست و گفت : توقع ما از مطبوعات این است که به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین , با نگاه دقیق تر و کارشناسانه تر مسائل استان را مدنظر قرار دهند و ضمن همراهی با مسئولان در انجام وظیفه خدمت رسانی به مردم , به ارائه راهکاردر حل مشکلات بپردازند.
 وی تاکید کرد : دستیابی به اهداف توسعه ای مستلزم مشارکت عمومی و تعامل هر چه بیشتر و بهتر مردم و مسئولین است و رسانه ها اعم از مکتوب , دیداری و شنیداری می توانند زمینه ساز تحقق این امر باشند.
 وی همچنین در خصوص عملکرد مدیریت ارشد استان نیز گفت: خوشبختانه استاندار محترم کرمانشاه با تعامل مناسب با نمایندگان محترم استان مسیر مناسب و همواری را برای توسعه استان فراهم ساخته اند و با این مسیراست که درهای توسعه و شکوفایی به روی استان گشوده می شود چرا که در یک فضای دوستی و صمیمانه است که می توان نسبت به اتخاذ و تصمیمات راهگشا برای استان اقدام کرد.
 مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تصریح کرد : استان کرمانشاه با مدیریت 0ارشد استان طی 6 ماه گذشته برنامه ی مدونی برای توسعه و بالندگی بیش از پیش داشته است و از اهدف کلان مجموعه استانداری حمایت از منافع عمومی مردم شریف استان می باشد و در این راستا استاندار محترم بر اجرای برنامه های توسعه محور و بر مبنای قانون همواره تاید نموده اند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد