درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54574صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 13 فروردین 1403 - 09:24
چرا رهبران برای موفقیت باید نه بگویند؟
یادگیری نه گفتن یک مهارت ضروری برای رهبری است. به شما کمک می‌کند تا روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً مهم هستند و به شما کمک می‌کند تا به پتانسیل کامل خود برسید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بله گفتن به هر فرصتی که پیش می‌آید می‌تواند شما را تا سطحی از موفقیت برساند. اما ادامه این کار و بله گفتن اتوماتیک می‌تواند شما را از رسیدن به سطوح بالاتر موفقیت باز دارد.


دلایل زیادی برای بله گفتن عادت‌وار وجود دارد:
- ترس از دست دادن فرصت
- راضی کردن دیگران
- احساس تعهد
- عدم اعتماد به نفس


اما اثر منفی همه اینها یکسان است:
محدود شدن پتانسیل رشد شخصی و حرفه‌ای
وقتی در چرخه بله گفتن مداوم گرفتار می‌شوید، رها شدن از آن دشوار می‌شود. این میل به پر کردن تمام وقت شما می‌تواند از محل کار به زندگی شخصی‌تان هم سرایت کند. پر کردن بیش از حد وقت‌تان با بله گفتن، در واقع سازنده نیست. زیرا پایدار نیست و به رشد بلندمدت شما کمک نمی‌کند.


تاثیر این کمبود فضا می‌تواند شدید باشد:
- آسیب به سلامتی
- احساس خستگی و فرسودگی
- احساس فرسودگی شغلی
 

بله گفتن به همه چیز به این معنی است که شما فضای لازم برای به دست آوردن فرصت‌های همسو را ندارید.


نه گفتن به شما این فرصت را می‌دهد که:
- عاقلانه زمان خود را سرمایه‌گذاری کنید
- اهداف شغلی خود را با تفکر پیش ببرید


5 متغیر برای تصمیم‌گیری در مورد بله یا نه گفتن:
- هم‌راستایی با چشم‌انداز بلندمدت شما
- احساس شما نسبت به آن کار
- تعهد و تمایل شخص مقابل به کمک به خود
- فرصت برای توسعه شخصی
- تاثیر بر سلامت جسمی و روانی شما


یادگیری نه گفتن یک مهارت ضروری برای رهبری است. به شما کمک می‌کند تا روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً مهم هستند و به شما کمک می‌کند تا به پتانسیل کامل خود برسید.
 

نویسنده: سارا سابین، مربی مدیران و کارآفرینان
منبع انگلیسی: fastcompany

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد