درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 23:10   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54565صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 28 بهمن 1402 - 11:24
رنگ زرد در بازی‌های ویدیویی چه معنایی دارد؟
در بسیاری از بازی‌ها، از رنگ زرد برای موارد زیر استفاده می‌شود: جلب توجه: رنگ زرد به طور طبیعی چشم انسان را جذب می‌کند، به همین دلیل از آن برای برجسته کردن اشیاء مهم یا خطرناک در محیط بازی استفاده می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در بسیاری از بازی‌ها، از رنگ زرد برای موارد زیر استفاده می‌شود:

جلب توجه: رنگ زرد به طور طبیعی چشم انسان را جذب می‌کند، به همین دلیل از آن برای برجسته کردن اشیاء مهم یا خطرناک در محیط بازی استفاده می‌شود.

راهنمایی: رنگ زرد می‌تواند برای راهنمایی بازیکنان در مسیر درست یا نشان دادن نقاط قابل تعامل در محیط بازی استفاده شود.

ایجاد هشدار: رنگ زرد می‌تواند برای هشدار به بازیکن از خطرات قریب الوقوع یا وضعیت‌های خطرناک استفاده شود.

اما استفاده از رنگ زرد در بازی‌ها همیشه هم مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

برخی از بازیکنان معتقدند که استفاده بیش از حد از رنگ زرد می‌تواند باعث خستگی چشم و سردرد شود. همچنین، برخی دیگر معتقدند که رنگ زرد می‌تواند حواس‌پرتی باشد و غوطه‌وری در دنیای بازی را دشوار کند.

در نهایت، اینکه شما از استفاده از رنگ زرد در بازی‌های ویدیویی لذت می‌برید یا نه، به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اما شکی نیست که این موضوع بحث‌برانگیز همچنان به داغ بودن خود ادامه خواهد داد و در آینده شاهد بحث‌های بیشتری پیرامون آن خواهیم بود.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد