درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54562صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 11 فروردین 1403 - 09:32
5 سوالی که قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه کار کنید باید از خود بپرسید.
وقتی کسی شما را ناامید می‌کند چه باید کرد
اگر نفهمیم چرا کسی به ما صدمه زده، ممکن است بخواهیم او را از زندگی خود حذف کنیم یا به او حمله کنیم. در بسیاری از شرایط، کنار گذاشتن یک رابطه عاقلانه یا ممکن نیست. بخشش این است که بدانیم همه ما انسان‌هایی خطاپذیر هستیم و فضایی برای انسانیت خود در نظر بگیریم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || همه ما در موقعیت‌هایی بوده‌ایم که کسی که دوستش داریم یا به او اعتماد داریم، چیزی گفته یا انجام داده است که هرگز انتظارش را نداشتیم. شاید به ما دروغ گفته‌اند. شاید به ما خیانت کرده‌اند یا پشت سرمان حرفی زده‌اند که به نوعی به ما آسیب رسانده است.


ممکن است وقتی متوجه می‌شوید به شدت آسیب‌دیده یا عصبانی شوید. چطور توانستند این کار را بکنند؟! وقتی نمی‌توانیم رفتار کسی را معنا کنیم، طبیعی است که یا بخواهیم او را از زندگی خود حذف کنیم تا از خود محافظت کنیم یا به او حمله کنیم و شرمنده‌اش کنیم تا با ناهماهنگی شناختی مقابله کنیم.


اغلب این واکنش‌ها بیشتر از اینکه به ما کمک کند به ما آسیب می‌زند. در بسیاری از شرایط، کنار گذاشتن یک رابطه عاقلانه یا ممکن نیست. حمله کردن هرگز یک استراتژی عالی نیست زیرا باعث ایجاد حالت دفاعی در طرف مقابل می‌شود و وضعیت بد را بدتر می‌کند.


بر اساس سال‌ها تجربه شخصی و حرفه‌ای، من مجموعه‌ای از پنج سوال را ارائه کرده‌ام که به شما کمک می‌کند به گونه‌ای پاسخ دهید که پشیمان نشوید و در عین حال از خود در برابر صدمه دیدن مجدد محافظت کنید.


1. آیا درست است؟ آیا مطمئن هستید که آنها همان کاری را که شما فکر می‌کنید انجام دادند؟ آیا شما آن را دست اول تجربه کرده‌اید یا کسی در مورد آن به شما گفته است؟ چگونه می‌توانید حقیقت را دریابید؟


2. تخلف چقدر بد بود؟ آیا کاری که آنها انجام دادند به همان بدی بود که شما فکر می‌کنید؟ یا کسی احساسات شما را تغذیه می‌کند یا به شما می‌گوید که بدتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید؟ آیا کل حادثه را در نظر می‌گیرید یا به صورت مجزا به آن نگاه می‌کنید؟


3. رابطه چقدر مهم است؟ رابطه شما با کسی که به شما صدمه زده است چیست؟ آیا رسیدگی به حادثه و رسیدگی به آن به اندازه کافی مهم است؟ یا ارزش زمان و تلاشی که نیاز دارد را ندارد؟


4. چرا این کار را کردند؟ آیا این برای این بود که عمداً به شما آسیب برساند؟ یا سعی می‌کردند بدون فکر کردن به عواقب آن به خدمت یا محافظت از خود بپردازند؟ و، فقط شاید، آیا آنها سعی در محافظت از شما داشتند؟


5. عذرخواهی آنها چقدر صادقانه است؟ آیا آنها تشخیص می‌دهند که چگونه به شما صدمه زده‌اند؟ آیا آنها مشتاق جبران خسارت هستند تا اعتماد شما را دوباره به دست آورند؟ اگر هنوز آماده تعامل با آنها نیستید، آیا حاضرند به شما زمان بدهند؟


در کتابم خداحافظ، کامل، درباره سه «عدم معذرت‌خواهی» می‌نویسم و ​​این که یک عذرخواهی صادقانه چگونه به نظر می‌رسد و چه احساسی دارد. بدون آن، عاقلانه نیست که آنچه را که با شما انجام شده را فراموش کنید زیرا خود را در معرض خطر آسیب بیشتر قرار می‌دهید.
 

ارسال شده در 15 فوریه 2024
بررسی شده توسط میشل کویرک
منبع انگلیسی: psychologytoday

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد