درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54530صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 19 بهمن 1402 - 09:29
رسانه‌های اجتماعی در سال 2024: یوتیوب و فیس‌بوک در صدر، تیک‌تاک در حال رشد
نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو نشان می‌دهد که یوتیوب و فیس‌بوک پرکاربردترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بین بزرگسالان آمریکایی هستند، در حالی که تیک‌تاک شاهد رشد قابل‌توجهی است. به گزارش شارا به نقل از مرکز تحقیقات پیو، یوتیوب و فیس‌بوک همچنان محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستند.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو نشان می‌دهد که یوتیوب و فیس‌بوک پرکاربردترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بین بزرگسالان آمریکایی هستند، در حالی که تیک‌تاک شاهد رشد قابل‌توجهی است.

 

به گزارش شارا به نقل از مرکز تحقیقات پیو، یوتیوب و فیس‌بوک همچنان محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستند.

 

تقریباً 83٪ از بزرگسالان آمریکایی از یوتیوب استفاده می کنند.
تقریباً 68٪ از بزرگسالان آمریکایی از فیس بوک استفاده می کنند.
استفاده از TikTok در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
در سال 2021: 21٪ از بزرگسالان آمریکایی از TikTok استفاده می کردند.
در سال 2024: 33٪ از بزرگسالان آمریکایی از TikTok استفاده می کنند.


استفاده از تیک‌تاک در سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.


بزرگسالان جوان بیشتر از افراد مسن‌تر از تیک‌تاک، اسنپ‌چت و اینستاگرام استفاده می‌کنند.


نکات کلیدی برای بازاریابان رسانه‌های اجتماعی:
- یوتیوب جذابیت گسترده‌ای در تمام گروه‌های سنی دارد و آن را به پلتفرمی ضروری برای کمپین‌های ویدئویی تبدیل می‌کند.
- فیس‌بوک پایگاه کاربری گسترده‌ای دارد و قابلیت‌هایی را برای تبلیغات هدفمند و دستیابی به جمعیت‌های مختلف فراهم می‌کند.
- تیک‌تاک رشدی انفجاری را تجربه می‌کند، به‌ویژه در میان کاربران جوان‌تر، و فرصت‌هایی را برای برندها فراهم می‌کند تا از ماهیت خلاقانه و ویروسی آن استفاده کنند.
- محتوای ویدیویی کوتاه در حال افزایش است، بنابراین ویدیوهای جذاب می‌توانند توجه محدود کاربران را به خود جلب کنند.
- پلتفرم‌های خاص مانند پینترست، اسنپ‌چت و واتس‌اپ فرصت‌های بازاریابی هدفمند را فراهم می‌کنند.
- پلتفرم‌های نوظهور مانند BeReal می‌توانند با گسترش خود مزایایی را برای اولین بار ایجاد کنند.
- اسنپ‌چت و تیک‌تاک برای جذب کاربران زیر 30 سال ضروری هستند.
- کمپین‌های بین پلتفرمی امکان دسترسی بیشتر و پیام‌رسانی یکپارچه را فراهم می‌کنند.
 

هنگام بازاریابی برای آن گروه‌ها، پلتفرم‌های محبوب بین مخاطبان خاص مانند اسپانیایی‌ها، آسیایی‌ها و خانواده‌های با درآمد بالاتر مانند واتس‌اپ و Twitter باید در نظر گرفته شوند.


تحقیق:
مرکز تحقیقات پیو از 5733 بزرگسال آمریکایی بین 19 مه و 5 سپتامبر 2023 نظرسنجی کرد.


نتایج بر اساس جنسیت، نژاد و قومیت، تحصیلات و سایر عوامل مرتبط برای همسویی با معیارهای سرشماری ایالات متحده سنجیده شد.
 

بازاریابان می‌توانند از این بینش ها برای ایجاد استراتژی‌های پلتفرم خاص متناسب با جمعیت‌شناسی و رفتارهای کاربر استفاده کنند.


درک دقیق از آخرین روندها می‌تواند به تعامل موثرتر در رسانه‌های اجتماعی و بازده سرمایه‌گذاری بازاریابی کمک کند.
 

منبع انگلیسی: searchenginejournal

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد