درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54528صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 14:42
بیانیه بیستمین کنفرانس روابط‌عمومی ایران: هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات
در راستای ترویج و آموزش استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی، بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع "هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات" در تاریخ 8 و 9 اسفند 1402 در تهران برگزار شد. این کنفرانس فرصتی مغتنم برای متخصصان، صاحب‌نظران و فعالان عرصه روابط‌عمومی فراهم کرد تا ضمن تبادل نظر و هم‌اندیشی در خصوص آخرین دستاوردها و چالش‌های مرتبط با هوش مصنوعی مولد، به بررسی راهکارهای استفاده اخلاقی از این فناوری نوین در روابط‌عمومی بپردازند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هوش مصنوعی با سرعتی فزاینده در حال تحول و گسترش است و اثرات آن بر همه عرصه‌های زندگی، از جمله روابط‌عمومی، انکارناپذیر است. هوش مصنوعی مولد، به عنوان شاخه‌ای نوظهور از این فناوری جدید، فرصت‌های بی‌نظیری برای ارتقای کارایی، افزایش بهره‌وری و ایجاد روابط قوی‌تر با مخاطبان را به ارمغان می‌آورد.


در راستای ترویج و آموزش استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی، بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع "هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات" در تاریخ 8 و 9 اسفند 1402 در تهران برگزار شد. این کنفرانس فرصتی مغتنم برای متخصصان، صاحب‌نظران و فعالان عرصه روابط‌عمومی فراهم کرد تا ضمن تبادل نظر و هم‌اندیشی در خصوص آخرین دستاوردها و چالش‌های مرتبط با هوش مصنوعی مولد، به بررسی راهکارهای استفاده اخلاقی از این فناوری نوین در روابط‌عمومی بپردازند.


شرکت‌کنندگان در این کنفرانس، بر ضرورت پایبندی به اصول اخلاقی کلیدی در استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی تأکید کردند. این اصول شامل موارد زیر هستند:


صداقت و شفافیت: متخصصان روابط‌عمومی باید در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در کار خود شفاف باشند و به مخاطبان خود اطلاع دهند که از این فناوری در چه زمینه‌هایی استفاده می‌شود و چگونه بر نتایج تأثیر می‌گذارد.


احترام به حریم خصوصی: متخصصان روابط‌عمومی باید از حریم خصوصی مخاطبان خود محافظت کنند و از هوش مصنوعی برای جمع‌آوری یا استفاده از اطلاعات شخصی آنها بدون رضایت‌شان استفاده نکنند.


تنوع و عدالت: متخصصان روابط‌عمومی باید از هوش مصنوعی به‌گونه‌ای استفاده کنند که به تنوع و عدالت کمک کند و از ابزارهای هوش مصنوعی که ممکن است منجر به تبعیض یا سوگیری شوند، اجتناب کنند.


مسئولیت‌پذیری: متخصصان روابط‌عمومی باید از هوش مصنوعی به‌گونه‌ای استفاده کنند که به جامعه کمک کند و از این فناوری برای ایجاد تأثیرات مثبت در جهان استفاده کنند.


دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در راستای ترویج استفاده اصول اخلاقی از در بکارگیری هوش مصنوعی در روابط‌عمومی، اقدام به تدوین "راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" کرده است. این راهنما به منظور کمک به متخصصان روابط‌عمومی در استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی و پایبندی به اصول اخلاقی در این زمینه تدوین شده است.


متخصصان روابط‌عمومی در خط مقدم استفاده از هوش مصنوعی در این حوزه هستند. لذا، تعهد و پایبندی آنها به اصول اخلاقی در استفاده از این فناوری، نقشی کلیدی در تضمین تأثیرات مثبت آن بر جامعه ایفا می‌کند.


با تبعیت از اصول اخلاقی در استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانیم به ارتقای اعتماد عمومی، تقویت روابط با مخاطبان و ایجاد جامعه‌ای عادلانه‌تر و پایدارتر کمک کنیم.


با احترام
دبیرخانه بیستمین کنفرانس بین‌المللی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد