درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54525صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 19 بهمن 1402 - 10:24
2024 در فناوری: برندگان واقعی در سال آینده شرکت‌هایی هستند که این کار را انجام می‌دهند
ماتیشزیک استدلال می‌کند که بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر ادعا می‌کنند که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اما در واقع از آن برای ایجاد ارزش واقعی برای مشتریان خود استفاده نمی‌کنند. او می‌گوید که این شرکت‌ها در نهایت شکست خواهند خورد، زیرا مشتریان به دنبال محصولات و خدماتی هستند که واقعاً زندگی آنها را بهبود بخشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله "2024 در فناوری: برندگان واقعی در سال آینده شرکت‌هایی هستند که این کار را انجام می‌دهند"، نویسنده، کریس ماتیشزیک، پیش‌بینی می‌کند که شرکت‌هایی که در سال 2024 در فناوری موفق خواهند شد، آنهایی هستند که ارزش واقعی هوش مصنوعی را ثابت می‌کنند و در عین حال سهم مثبتی در رفاه انسان دارند.


ماتیشزیک استدلال می‌کند که بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر ادعا می‌کنند که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اما در واقع از آن برای ایجاد ارزش واقعی برای مشتریان خود استفاده نمی‌کنند. او می‌گوید که این شرکت‌ها در نهایت شکست خواهند خورد، زیرا مشتریان به دنبال محصولات و خدماتی هستند که واقعاً زندگی آنها را بهبود بخشد.

ماتیشزیک همچنین استدلال می‌کند که شرکت‌هایی که در آینده موفق خواهند شد، آنهایی هستند که از هوش مصنوعی برای کمک به کارمندان خود استفاده می‌کنند. او می‌گوید که هوش مصنوعی می‌تواند برای اتوماسیون کارهای خسته کننده و تکراری استفاده شود، که به کارمندان اجازه می‌دهد تا بر کارهای خلاقانه تر و ارزشمندتر تمرکز کنند.

در نهایت، ماتیشزیک استدلال می‌کند که شرکت‌هایی که در آینده موفق خواهند شد، آنهایی هستند که رهبری اخلاقی را در زمینه هوش مصنوعی ارائه می‌دهند. او می‌گوید که هوش مصنوعی پتانسیل ایجاد تأثیرات مثبت و منفی را دارد، و شرکت‌ها مسئول هستند که از هوش مصنوعی به گونه ای استفاده کنند که به نفع جامعه باشد.

در اینجا چند نمونه از شرکت‌هایی وجود دارد که ممکن است در سال 2024 در فناوری موفق شوند:

شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی برای ایجاد محصولات و خدمات جدید و نوآورانه استفاده می‌کنند. به عنوان نمونه، شرکت‌های فناوری پزشکی می‌توانند از هوش مصنوعی برای توسعه درمان های جدید و کارآمدتر استفاده کنند.

شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی برای بهبود بهره‌وری و کارایی استفاده می‌کنند. به عنوان نمونه، شرکت‌های تولیدی می‌توانند از هوش مصنوعی برای اتوماسیون کارهای تکراری استفاده کنند و به این ترتیب هزینه‌ها را کاهش دهند.

شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی برای کمک به کارمندان خود استفاده می‌کنند. به عنوان نمونه، شرکت‌های مشاوره می‌توانند از هوش مصنوعی برای ارائه مشاوره شخصی و سفارشی به مشتریان خود استفاده کنند.

البته، همیشه غیرممکن است که پیش‌بینی کنیم چه شرکت‌هایی در آینده موفق خواهند شد. با این حال، شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی برای ایجاد ارزش واقعی برای مشتریان و کارمندان خود استفاده می‌کنند، در موقعیت خوبی برای موفقیت در سال 2024 و فراتر از آن قرار دارند.

منبع انگلیسی: ZDNET
منبع فارسی: شارا (http://www.shara.ir/)
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد