درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54509صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 16 بهمن 1402 - 14:16
سخنران بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران: هوش مصنوعی جایگزین خلاقیت انسان نیست
مسلم تقی‌زاده، پژوهشگر هوش مصنوعی و تحول دیجیتال دانشگاه تهران، در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، به بررسی چشم‌انداز هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی و فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی این حوزه می‌پردازد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مسلم تقی‌زاده، پژوهشگر هوش مصنوعی و تحول دیجیتال دانشگاه تهران، در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، به بررسی چشم‌انداز هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی و فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی این حوزه می‌پردازد.

تقی‌زاده با اشاره به مزایای هوش مصنوعی مولد، می‌گوید: «این فناوری با خودکارسازی وظایف روتین مانند نوشتن پیش‌نویس بیانیه‌های مطبوعاتی و طرح‌ها، به متخصصان روابط‌عمومی اجازه می‌دهد تا زمان و انرژی خود را صرف وظایف استراتژیک‌تر و خلاقانه‌تر کنند. همچنین هوش مصنوعی با تحلیل داده‌ها و ارایه اطلاعات دقیق، به متخصصان روابط‌عمومی کمک می‌کند تا کمپین‌های هدفمندتر و اثربخش‌تری را طراحی و اجرا کنند.»

وی در ادامه با اشاره به برخی از چالش‌های پیش‌روی هوش مصنوعی مولد در حوزه روابط‌عمومی، می‌گوید: «یکی از نگرانی‌ها این است که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است فاقد ظرافت و خلاقیت محتوای تولید شده توسط انسان باشد، اشتباه کند یا محتوای نامناسب یا توهین‌آمیز ایجاد کند.»

تقی‌زاده در خصوص راهکارهای مقابله با این چالش‌ها، می‌گوید: «نظارت انسانی بر خروجی‌های هوش مصنوعی و آموزش مدل‌های هوش مصنوعی بر روی مجموعه‌داده‌های باکیفیت، می‌تواند تا حد زیادی از بروز این مشکلات جلوگیری کند. همچنین هوش مصنوعی جایگزین تخصص و شهود انسانی در روابط‌عمومی نخواهد شد، بلکه ابزاری قدرتمند برای ارتقای کارایی و اثربخشی متخصصان این حوزه خواهد بود.»

وی در پایان سخنان خود، به ضرورت ایجاد تعادل بین قابلیت‌های هوش مصنوعی با نظارت انسانی و ملاحظات اخلاقی در شکل‌دهی آینده‌ای که در آن فناوری؛ ارتباطات واقعی را بهبود می‌بخشد، تأکید می‌کند.

 

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران می‌توانند به وب‌سایت www.kpri.ir مراجعه کنند.

 

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و عملی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

 

#هوش_مصنوعی #روابط_عمومی #کنفرانس #آینده #ارتباطات #پیشگامان

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد