درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54506صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 2 فروردین 1403 - 09:24
هوش مصنوعی: کلید موفقیت در روابط‌عمومی مدرن
هوش مصنوعی چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای کارایی در ارتباط با ذینفعان در خط مقدم وظایف روابط‌عمومی ایجاد می‌کند. پذیرش و استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی توسط سازمان‌ها می‌تواند به اندازه‌گیری بازده سرمایه‌گذاری تلاش‌های روابط‌عمومی و تعیین انطباق بین اهداف و عملکرد سازمان کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هوش مصنوعی چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای کارایی در ارتباط با ذینفعان در خط مقدم وظایف روابط‌عمومی ایجاد می‌کند. پذیرش و استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی توسط سازمان‌ها می‌تواند به اندازه‌گیری بازده سرمایه‌گذاری تلاش‌های روابط‌عمومی و تعیین انطباق بین اهداف و عملکرد سازمان کمک کند.

هوش مصنوعی در همه جا وجود دارد. از روشن کردن تلویزیون با الکسا تا دریافت توصیه‌های شخصی‌شده در نتفلیکس، هوش مصنوعی زندگی روزمره را بدون اینکه متوجه شویم، ارتقا داده است.

هوش مصنوعی برای ماندن است

هوش مصنوعی به ماشین‌هایی اطلاق می‌شود که هوش انسانی را شبیه‌سازی می‌کنند. به عبارت ساده، هوش مصنوعی ماشین‌ها را قادر می‌سازد تا یاد بگیرند، استدلال کنند و مانند انسان‌ها عمل کنند.

تاثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی

هوش مصنوعی به عنوان "اختلال استراتژیک" در زمینه روابط‌عمومی شناخته می‌شود. هوش مصنوعی به عنوان "فناوری‌هایی که توانایی‌های شناختی انسان‌نما را نشان می‌دهند و عملکردهای انسان‌نما را در انجام فعالیت‌های روابط‌عمومی، به طور مستقل یا همراه با متخصصان روابط‌عمومی انجام می‌دهند" مفهوم‌سازی می‌شود.

مزایای هوش مصنوعی برای روابط‌عمومی

- خودکارسازی وظایف تکراری
- تفسیر مکالمات آنلاین
- طراحی کمپین‌های مبتنی بر داده
- پیش‌بینی بحران
- صرفه‌جویی در زمان
- افزایش دقت و ارزش

هوش مصنوعی جایگزین متخصصان روابط‌عمومی نمی‌شود

قابلیت‌های هوش مصنوعی قابل توجه است، اما دو عنصر اساسی روابط‌عمومی، اعتماد و داستان‌سرایی، به شدت به شهود و لمس انسانی متکی هستند که ربات‌های هوش مصنوعی هنوز نمی‌توانند انجام دهند.

هوش مصنوعی به عنوان مکمل روابط‌عمومی

هوش مصنوعی به عنوان مکملی قدرتمند برای فعالیت‌های روابط‌عمومی عمل می‌کند و یادگیری نحوه استفاده از آن به نفع ما بسیار مهم است.

شکاف مهارتی در هوش مصنوعی

حدود 40 درصد از متخصصان روابط‌عمومی در مورد پتانسیل هوش مصنوعی در ارتباطات آگاهی ندارند. این نشان‌دهنده شکاف مهارتی است که نیاز به توجه فوری دارد.

راهکارهایی برای متخصصان روابط‌عمومی

- یادگیری مهارت‌های هوش مصنوعی
- استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای دسترسی به اطلاعات مرتبط و به‌موقع
- تمرکز بر فعالیت‌های دیگر مانند تفکر خلاق، برنامه‌ریزی استراتژیک و غریزه انسانی

نتیجه‌گیری

هوش مصنوعی در حال حاضر و آینده روابط‌عمومی نقش مهمی دارد. متخصصان روابط‌عمومی که از هوش مصنوعی به طور موثر استفاده می‌کنند، در دنیای دائما در حال تغییر ارتباطات موفق خواهند بود.

- هوش مصنوعی در حال حاضر در بسیاری از وظایف روابط‌عمومی مانند نظارت بر رسانه، نوشتن محتوا و اندازه‌گیری کمپین‌ها استفاده می‌شود.
- هوش مصنوعی جایگزین متخصصان روابط‌عمومی نخواهد شد، اما به عنوان مکمل قدرتمندی عمل خواهد کرد که می‌تواند به آنها کمک کند تا کارآمدتر و موثرتر عمل کنند.
- متخصصان روابط‌عمومی باید از هوش مصنوعی آگاه باشند و یاد بگیرند که چگونه از آن به نفع خود استفاده کنند.

 

 


با حضور در بیستمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران، به آینده روابط‌عمومی گامی بلند بردارید

 

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابط‌عمومی خواهد بود. در این کنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهید کرد و می‌توانید در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنید.

کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.


برای شرکت در کنفرانس می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و عملی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

 

#هوش_مصنوعی #روابط_عمومی #کنفرانس #آینده #ارتباطات #پیشگامان

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد