درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54502صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 15 بهمن 1402 - 15:20
تحول روابط‌عمومی و ارتباطات
گزارش ارتباطات جهانی ۲۰۲۴ منتشر شد
"گزارش ارتباطات جهانی ۲۰۲۴: ارتقا و پیشرفت"، دیدگاه‌ها، بینش‌ها و داده‌های قانع‌کننده از بیش از ۴۲۷ متخصص ارتباطات ارشد را ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند. نتایج نظرسنجی امسال برای درک اینکه صنعت به کجا می‌رود و چگونه تیم‌های روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند خود را با همتایان خود مقایسه کنند، بسیار مهم است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || برای هفتمین سال متوالی، سیژن و پی‌آر ویک دست‌به‌دست هم داده‌اند تا بر روی روندها، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی تیم‌های روابط‌عمومی و ارتباطات شرکتی، نوری بتابانند.

به گزارش شارا به نقل از سیژن، "گزارش ارتباطات جهانی ۲۰۲۴: ارتقا و پیشرفت"، دیدگاه‌ها، بینش‌ها و داده‌های قانع‌کننده از بیش از ۴۲۷ متخصص ارتباطات ارشد را ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند در داخل شرکت یا در یک آژانس، برای یک استارت‌آپ یا یک سازمان، یا برای شرکتی با فعالیت‌های بین‌المللی (یا آرزوهای جهانی) کار کنید، نتایج نظرسنجی امسال برای درک اینکه صنعت به کجا می‌رود و چگونه تیم‌های روابط‌عمومی و ارتباطات می‌توانند خود را با همتایان خود مقایسه کنند، بسیار مهم است.

مدیران ارشد به طور فزاینده‌ای از روابط‌عمومی انتظار دارند که در جهت پیشبرد اهداف و رشد کسب‌وکار نقش‌آفرینی کنند.

گزارش جهانی کام ۲۰۲۴ علاوه بر بررسی ابزارها و تاکتیک‌های مورداستفاده متخصصان روابط‌عمومی برای پاسخ به این نیاز، به موضوع مهم محیط کار بهینه برای انجام این وظایف حیاتی نیز می‌پردازد.

چهار اولویت اصلی کام از نظر مدیران عامل
در هفتمین نظرسنجی سالانه که توسط رهبران ارشد روابط‌عمومی، ارتباطات و بازاریابی در ۱۰ کشور انجام شده است، از پاسخ‌دهندگان خواسته شد تا چهار اولویت اصلی کام از نظر مدیران عامل را انتخاب کنند:


جذب و تعامل مشتری: ۴۳٪ درصد از پاسخ‌دهندگان این موضوع را در ۴ اولویت برتر خود در سال جاری قرار داده‌اند (در مقایسه با ۳۴٪ در سال گذشته). این موضوع نشان‌دهنده تمرکز فزاینده مدیران ارشد بر روی حفظ و رشد پایگاه مشتریان است.

افزایش فروش و درآمد: ۴۲٪ درصد از پاسخ‌دهندگان این موضوع را در ۴ اولویت برتر خود در سال جاری قرار داده‌اند (در مقایسه با ۳۳٪ در سال گذشته). این موضوع نشان‌دهنده تمرکز مدیران ارشد بر روی دستیابی به اهداف تجاری و رشد اقتصادی است.

ایجاد رشد و ارزش پایدار برای برند: ۶۰٪ درصد از پاسخ‌دهندگان آن را در ۴ اولویت برتر خود در سال جاری قرار داده‌اند (در مقایسه با ۵۴٪ در سال گذشته). این موضوع نشان‌دهنده تمرکز مدیران ارشد بر روی ایجاد یک برند قوی و پایدار است که در بلندمدت به موفقیت شرکت کمک کند.

یافته‌های کلیدی:
- انتظار رهبران ارشد (C-suite) از روابط‌عمومی برای تأثیرگذاری بیشتر بر نتایج کسب‌وکار افزایش‌یافته است.
- گزارش سالانه ارتباطات جهانی ۲۰۲۴ بر ابزارها و تاکتیک‌هایی که ارتباط گران برای پاسخ به این نیاز استفاده می‌کنند و همچنین بر محیط کاری بهینه برای انجام این کار تمرکز می‌کند.
- در مقایسه با سال گذشته، پاسخ‌دهندگان انتظار افزایش بودجه برای سال آینده را دارند که نشانه‌ای از خوش‌بینی و اعتماد صنعت است.
- انتظار رهبران ارشد از روابط‌عمومی برای تأثیرگذاری بر عوامل کلیدی کسب‌وکار مانند جذب مشتری، فروش و درآمد بیشتر شده است.
- ابزارهای اندازه‌گیری تأثیر روابط‌عمومی پیشرفته‌تر شده‌اند و رهبران ارشد انتظار دارند تیم‌های ارتباطی داده‌ها را سریع و دقیق گزارش دهند.
- ارتباطات قابل‌اعتماد و اصیل برای ایجاد اعتماد مشتری و مدیریت شهرت برند ضروری است.
- روابط‌عمومی باید نقش تأثیرگذار خود را در تقویت عملکرد کسب‌وکار، فراتر از حوزه‌های سنتی، نشان دهد.
- باوجوداینکه ۴۱ درصد از پاسخ‌دهندگان مستقیماً به مدیرعامل گزارش می‌دهند، ۹۲ درصد می‌گویند که مشاوره آن‌ها در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل بیشتر موردتوجه رهبران ارشد بوده است.
- داده‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و شرکت‌ها در حال سرمایه‌گذاری بیشتر در فناوری‌ها و ابزارهای تحلیلی برای جمع‌آوری و تفسیر داده‌ها هستند.
- تنوع و فراگیری در روابط‌عمومی همچنان یک چالش است، اما سازمان‌ها بیشتر به اهمیت آن پی می‌برند.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد