درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54501صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 14 بهمن 1402 - 17:47
با مهارت‌های تولید محتوا برای وب‌سایت با کمک هوش مصنوعی آشنا شوید
در سال‌های اخیر که هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال توسعه است، کاربردهای مختلفی در حوزه تولید محتوا پیدا کرده است. هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید محتوای متنی، تصویری، صوتی و حتی ویدئویی استفاده شود و از این ابزار تکنولوژیک برای استفاده در وب‌سایت های شرکت ها و سازمان‌ها بهره گرفت.
  

سخنرانی دکتر حسین امامی
مدرس دانشگاه، پژوهشگر رسانه‌های نوین و عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی


مقدمه
امروزه تولید محتوا یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در حوزه روابط‌عمومی و بازاریابی سازمانی است. محتوای موثر می‌تواند به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از خدمات، ارتقای اعتبار برند و افزایش فروش و جلب اعتماد افکار عمومی کمک کند.

در سال‌های اخیر که هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال توسعه است، کاربردهای مختلفی در حوزه تولید محتوا پیدا کرده است. هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید محتوای متنی، تصویری، صوتی و حتی ویدئویی استفاده شود و از این ابزار تکنولوژیک برای استفاده در وب‌سایت های شرکت ها و سازمان‌ها بهره گرفت.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا:
سرعت بالا: هوش مصنوعی می‌تواند محتوا را به سرعت تولید کند.
کاهش هزینه: هوش مصنوعی می‌تواند هزینه تولید محتوا را کاهش دهد.
جذابیت برای مخاطبان: هوش مصنوعی به روابط‌عمومی ها کمک می‌کند تا محتوایی تولید کنند که برای طیف گسترده ای از مخاطبان جذاب باشد.

پرامپت‌نویسی:
برای تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی، باید از پرامپت استفاده کرد. پرامپت یک دستورالعمل یا راهنمایی است که به هوش مصنوعی می‌گوید که چه چیزی را باید تولید کند.

در این سخنرانی:
به صورت عملی با ذکر شیوه پرامپت‌نویسی، چند محتوا با کمک هوش مصنوعی تولید می‌شود.
مخاطبان خواهند آموخت که چگونه پرامپت های خوبی برای تولید اخبار، گزارش ها، مقالات و سایر محتواهای خبری و غیرخبری مانند محتواهای ایستای سایت مانند صفحه درباره ما و سایر صفحاتی که نیاز به به روزرسانی مکرر ندارد، بنویسند.

مخاطبان این سخنرانی:
- متخصصان روابط‌عمومی
- مدیران رسانه‌های اجتماعی
- کارشناسان بازاریابی
- و سایر علاقه‌مندان

با شرکت در این سخنرانی، شما می‌توانید:
- با مهارت‌های تولید محتوا برای وب‌سایت با کمک هوش مصنوعی آشنا شوید.
- یاد بگیرید چگونه پرامپت های موثری برای هوش مصنوعی بنویسید.
- از هوش مصنوعی برای تولید محتوای جذاب و موثر برای وب‌سایت خود استفاده کنید.

با حضور در بیستمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران، به آینده روابط‌عمومی گامی بلند بردارید.

 

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابط‌عمومی خواهد بود. در این کنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهید کرد و می‌توانید در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنید.

کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.


برای شرکت در کنفرانس می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و عملی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

 

#هوش_مصنوعی #روابط_عمومی #کنفرانس #آینده #ارتباطات #پیشگامان

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد