درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54492صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 3 فروردین 1403 - 10:25
چرا مدیران میانی این‌قدر ناراضی هستند؟
طبق یک تحلیل جدید گالوپ، از هر 3 کارگر آمریکایی تنها 1 نفر می‌گوید که با شغل خود درگیر است. کمتر از نیمی از آنها می‌دانند که در محل کار از آنها چه انتظاری می‌رود و ظاهراً مدیران میانی که بیش از همه ناراضی هستند، فرسودگی شغلی و مشکلات تعادل بین کار و زندگی را گزارش می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || طبق یک تحلیل جدید گالوپ، از هر 3 کارگر آمریکایی تنها 1 نفر می‌گوید که با شغل خود درگیر است. کمتر از نیمی از آنها می‌دانند که در محل کار از آنها چه انتظاری می‌رود و ظاهراً مدیران میانی که بیش از همه ناراضی هستند، فرسودگی شغلی و مشکلات تعادل بین کار و زندگی را گزارش می‌کنند.


دلایل نارضایتی مدیران میانی
دلایل متعددی برای نارضایتی مدیران میانی وجود دارد، از جمله:
عدم شفافیت در نقش و انتظارات: مدیران میانی اغلب می‌توانند احساس کنند که نقش و انتظارات آنها از آنها به وضوح تعریف نشده است. این می‌تواند منجر به سردرگمی، ناامیدی و فرسودگی شود.


تعادل کار و زندگی دشوار: مدیران میانی اغلب مسئول نظارت بر تیم‌ها و پروژه‌های متعدد هستند. این می‌تواند منجر به کار طولانی مدت و فشار زیاد شود.


فقدان احساس قدردانی: مدیران میانی اغلب احساس می‌کنند که برای کار سخت خود به اندازه کافی قدردانی نمی‌شوند. این می‌تواند منجر به احساس بی ارزشی و نارضایتی شود.


اثرات نارضایتی مدیران میانی
نارضایتی مدیران میانی می‌تواند تأثیر منفی بر سازمان‌ها داشته باشد. این می‌تواند منجر به موارد زیر شود:
کاهش بهره‌وری: مدیران میانی که ناراضی هستند ممکن است انگیزه کمتری برای انجام کار خود داشته باشند. این می‌تواند منجر به کاهش بهره‌وری و عملکرد سازمان شود.


افزایش غیبت و گردش مالی: مدیران میانی که ناراضی هستند ممکن است بیشتر غیبت کنند یا از سازمان خارج شوند. این می‌تواند منجر به هزینه‌های اضافی برای سازمان شود.


فرسودگی کارکنان: نارضایتی مدیران میانی می‌تواند منجر به فرسودگی کارکنان شود. این می‌تواند منجر به کاهش سلامت و ایمنی کارکنان شود.


راه‌حل‌های احتمالی برای بهبود نارضایتی مدیران میانی
سازمان‌ها می‌توانند برای بهبود نارضایتی مدیران میانی اقدامات زیر را انجام دهند:
شفافیت در نقش و انتظارات را افزایش دهید: سازمان‌ها باید نقش و انتظارات مدیران میانی را به وضوح تعریف کنند. این می‌تواند از طریق مکالمات منظم، آموزش و توسعه و سایر منابع انجام شود.


تعادل کار و زندگی را بهبود بخشید: سازمان‌ها باید از مدیران میانی انتظار داشته باشند که تعادل بین کار و زندگی سالم داشته باشند. این می‌تواند از طریق سیاست‌هایی مانند کار از راه دور، انعطاف‌پذیری در ساعات کاری و مرخصی استحقاقی کافی انجام شود.


احساس قدردانی را افزایش دهید: سازمان‌ها باید از مدیران میانی برای کار سخت خود قدردانی کنند. این می‌تواند از طریق جلسات بازخورد منظم، برنامه‌های پاداش و سایر اقدامات انجام شود.


نتیجه‌گیری
نارضایتی مدیران میانی یک مشکل جدی برای سازمان‌ها است. سازمان‌هایی که می‌خواهند از مزایای مدیران میانی بهره مند شوند، باید اقداماتی برای بهبود رضایت آنها انجام دهند.
 

منبع انگلیسی: inc

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد