درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54487صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 14 بهمن 1402 - 13:28
درک ماشین جنگی روابط‌عمومی با نام تجاری مودی
ماشین جنگی روابط‌عمومی با نام تجاری مودی یک ابزار قدرتمند است که به رهبر فعلی هند کمک کرده است تا موقعیت خود را در قدرت تثبیت کند. او هشدار می‌دهد که این استراتژی می‌تواند به تضعیف دموکراسی هند منجر شود، زیرا فضای سیاسی را برای رقابت آزاد محدود می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مقاله به بررسی ماشین جنگی روابط‌عمومی با نام تجاری مودی می‌پردازد. نویسنده استدلال می‌کند که تصویر قدرتمند و فراگیر رهبر فعلی هند، محصول یک استراتژی تبلیغاتی پیچیده و چندوجهی است. این استراتژی شامل تصاویر بصری قوی، لفاظی‌های اغراق‌آمیز و استفاده ماهرانه از رسانه‌های اجتماعی است.


مورفولوژی یک ماشین جنگی
نویسنده با تشریح حضور پررنگ رهبر در رسانه‌ها، از جمله تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی و تجمعات عمومی، به بررسی مولفه‌های کلیدی این ماشین جنگی می‌پردازد.

 

او به طور خاص به موارد زیر اشاره می‌کند:
تصاویر بصری: تصاویر قدرتمند و نمادین رهبر، مانند قدم زدن او به تنهایی در مقابل پارلمان یا بازدید از معابد.


لفاظی: استفاده از بیانیه‌های بزرگ، وعده‌های بلندپروازانه و روایت‌های بومی برای ایجاد جذابیت عاطفی.


رسانه‌های اجتماعی: استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای انتشار پیام رهبر و ایجاد یک جامعه وفادار از پیروان.


پیامدهای این استراتژی
نویسنده استدلال می‌کند که این استراتژی تبلیغاتی پیامدهای مهمی برای انتخابات آینده هند خواهد داشت. او معتقد است که این استراتژی به رهبر فعلی کمک می‌کند تا رقبای خود را تحت‌الشعاع قرار دهد و نظر عمومی را به نفع خود جلب کند.


مقایسه با رهبران دیگر
نویسنده به طور خلاصه به رهبران دیگری مانند وینستون چرچیل و ولادیمیر پوتین اشاره می‌کند که از استراتژی‌های مشابهی برای ایجاد یک تصویر قدرتمند از خود استفاده کرده‌اند.


در پایان نویسنده نتیجه می‌گیرد که ماشین جنگی روابط‌عمومی با نام تجاری مودی یک ابزار قدرتمند است که به رهبر فعلی هند کمک کرده است تا موقعیت خود را در قدرت تثبیت کند. او هشدار می‌دهد که این استراتژی می‌تواند به تضعیف دموکراسی هند منجر شود، زیرا فضای سیاسی را برای رقابت آزاد محدود می‌کند.
 

نویسنده: دیلیپ چریان

تاریخ انتشار: 2 فوریه 2024

منبع انگلیسی: outlookindia

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد