درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54486صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 14 بهمن 1402 - 13:01
مجریان خبری تیک‌تاک: فرصت جدیدی برای حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی؟
با کوچک شدن اتاق‌های خبر سنتی و تغییر عادات مصرف اخبار، متخصصان روابط‌عمومی به دنبال راه‌های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان خود هستند. تیک‌تاک، پلتفرم محبوب رسانه‌های اجتماعی، به سرعت به منبعی برای اخبار، به‌ویژه برای نسل Z تبدیل شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با کوچک شدن اتاق‌های خبر سنتی و تغییر عادات مصرف اخبار، متخصصان روابط‌عمومی به دنبال راه‌های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان خود هستند. تیک‌تاک، پلتفرم محبوب رسانه‌های اجتماعی، به سرعت به منبعی برای اخبار، به‌ویژه برای نسل Z تبدیل شده است.


ظهور مجریان اخبار تیک‌تاک
اخیراً، حساب‌های کاربری تیک‌تاک که به عنوان "مجریان اخبار" شناخته می‌شوند، محبوبیت پیدا کرده‌اند. این حساب‌ها اخبار را به روشی کوتاه، جذاب و بصری ارائه می‌دهند که برای مخاطبان جوان‌تر جذاب است.


فرصتی برای روابط‌عمومی
این تغییر در عادات مصرف رسانه، فرصتی منحصر به فرد برای متخصصان روابط‌عمومی ایجاد می‌کند. مجریان خبری تیک‌تاک می‌توانند به آنها کمک کنند تا به مخاطبان نسل Z به‌گونه‌ای دسترسی پیدا کنند که رسانه‌های سنتی نمی‌توانند.


مزایای استفاده از مجریان خبری تیک‌تاک
- دسترسی به مخاطبان نسل Z
- افزایش آگاهی از برند
- ایجاد تعامل با مخاطبان
- به اشتراک گذاشتن اخبار و اطلاعات به روشی جذاب
 

چالش‌های استفاده از مجریان خبری تیک‌تاک
- عدم دقت و عینیت در برخی موارد
- محتوای نامناسب برای همه مخاطبان
- عدم اعتماد به منابع غیررسمی


برخی از متخصصان روابط‌عمومی از استفاده از مجریان خبری تیک‌تاک استقبال می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به دلیل عدم دقت و عینیت آنها محتاط هستند.

آیا استفاده از مجریان خبری تیک‌تاک برای همه برندها مناسب است؟
خیر، استفاده از مجریان خبری تیک‌تاک برای همه برندها مناسب نیست. برندها باید قبل از استفاده از این استراتژی، مخاطبان خود و نوع محتوایی را که می‌خواهند به اشتراک بگذارند در نظر بگیرند.


چگونه می‌توان یک مجری خبر تیک‌تاک مناسب برای برند خود پیدا کرد؟
برندها می‌توانند با جستجوی حساب‌های کاربری تیک‌تاک که اخبار را در مورد موضوعات مرتبط با برندشان پوشش می‌دهند، شروع کنند. همچنین می‌توانند با آژانس‌های روابط‌عمومی که در زمینه بازاریابی تیک‌تاک تخصص دارند، همکاری کنند.


چگونه می‌توان با مجریان خبری تیک‌تاک ارتباط برقرار کرد؟
برندها می‌توانند با ارسال پیام مستقیم به حساب‌های کاربری تیک‌تاک مجریان اخبار، با آنها تماس بگیرند. همچنین می‌توانند از طریق ایمیل یا وب سایت مجری خبر با آنها تماس بگیرند.
 

منبع انگلیسی: prnewsonline
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد