درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:23   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54481صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 14 بهمن 1402 - 07:54
فرصتی برای ارتقای مهارت‌های متخصصان روابط‌عمومی
آموزش کاربردی ابزارهای هوش مصنوعی در کنفرانس روابط‌عمومی
هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزاری ضروری برای متخصصان روابط‌عمومی است. این فناوری می‌تواند به شما در انجام وظایف مختلفی مانند تولید محتوا، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، و تجزیه و تحلیل داده‌ها کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزاری ضروری برای متخصصان روابط‌عمومی است. این فناوری می‌تواند به شما در انجام وظایف مختلفی مانند تولید محتوا، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، و تجزیه و تحلیل داده‌ها کمک کند.

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی است. در این کنفرانس، شما می‌توانید:

- در کارگاه‌ آموزشی عملی شرکت کنید و نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را به صورت عملی یاد بگیرید.
- در کنفرانس روابط‌عمومی شرکت کنید و با 10 ابزار هوش مصنوعی رایگان ویژه متخصصان روابط‌عمومی آشنا شوید و از آنها در کار خود استفاده کنید.
- در کنفرانس روابط‌عمومی شرکت کنید و با 53 ابزار هوش مصنوعی دیگر آشنا شوید و با توجه به نیاز خود، ابزار مناسب را انتخاب کنید.

مخاطبان:
- متخصصان روابط‌عمومی
- مدیران رسانه‌های اجتماعی
- کارشناسان بازاریابی
- و سایر علاقه‌مندان

محتوا:
- معرفی هوش مصنوعی و کاربردهای آن در روابط‌عمومی
- آموزش پرامپت‌نویسی
- معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا
- معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی
- معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها
و...

با شرکت در این کارگاه‌ و کنفرانس، شما می‌توانید:
- مهارت‌های خود را در زمینه هوش مصنوعی ارتقا دهید.
- از ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام وظایف خود به طور موثرتر استفاده کنید.
- در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.
- و به طور کلی، در دنیای در حال تغییر روابط‌عمومی، پیشگام باشید.


با حضور در بیستمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران، به آینده روابط‌عمومی گامی بلند بردارید.

 

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابط‌عمومی خواهد بود. در این کنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهید کرد و می‌توانید در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنید.

کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.


برای شرکت در کنفرانس می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و عملی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

 

#هوش_مصنوعی #روابط_عمومی #کنفرانس #آینده #ارتباطات #پیشگامان

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد