درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54476صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 14 بهمن 1402 - 07:24
هوش مصنوعی، آینده روابط‌عمومی را رقم می‌زند/2
دنیای روابط‌عمومی در حال دگرگونی است. هوش مصنوعی با سرعت سرسام‌آوری در حال پیشرفت است و به طور فزاینده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله روابط‌عمومی کاربرد دارد.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دنیای روابط‌عمومی در حال دگرگونی است. هوش مصنوعی با سرعت سرسام‌آوری در حال پیشرفت است و به طور فزاینده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله روابط‌عمومی کاربرد دارد.

هوش مصنوعی چه مزایایی برای روابط‌عمومی دارد؟

افزایش کارایی: هوش مصنوعی می‌تواند وظایف طاقت‌فرسا و وقت‌گیر را به طور خودکار انجام دهد و به متخصصان روابط‌عمومی فرصت می‌دهد تا بر وظایف مهم‌تر و استراتژیک تمرکز کنند.


بهبود اثربخشی: هوش مصنوعی با تحلیل داده‌ها و ارائه بینش‌های عمیق، به متخصصان روابط‌عمومی کمک می‌کند تا کمپین‌های موثرتری اجرا کنند و به مخاطبان خود به طور کارآمدتری برسند.


خلاقیت بیشتر: هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان ابزاری خلاقانه برای تولید محتوای جذاب و بصری، ایده‌های جدید و استراتژی‌های نوآورانه مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی:

تولید محتوا: هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید انواع محتوا مانند متن، تصویر، ویدئو و حتی پست‌های رسانه‌های اجتماعی به کار رود.


مدیریت رسانه‌های اجتماعی: هوش مصنوعی می‌تواند به رصد و پایش رسانه‌های اجتماعی، پاسخگویی به نظرات و پیام‌ها، و تجزیه و تحلیل داده‌ها کمک کند.


تحلیل داده‌ها: هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های مربوط به مخاطبان، کمپین‌ها و رقبا را جمع‌آوری و تحلیل کند تا به متخصصان روابط‌عمومی در تصمیم‌گیری بهتر کمک کند.


مدیریت بحران: هوش مصنوعی می‌تواند در مواقع بحران به رصد و پایش اخبار، انتشار اطلاعات صحیح و مقابله با اخبار جعلی کمک کند.

با حضور در بیستمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، به آینده روابط‌عمومی گامی بلند بردارید.

 

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، فرصتی عالی برای یادگیری نحوه استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهبود روابط‌عمومی خواهد بود. در این کنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومی و هوش مصنوعی ملاقات خواهید کرد و می‌توانید در مورد آخرین روندها، اطلاعات زیادی کسب کنید.

کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس به بررسی آخرین روندها، تکنیک‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی خواهد پرداخت.


برای شرکت در کنفرانس می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و کاربردی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

 

 

#هوش_مصنوعی #روابط_عمومی #کنفرانس #آینده #ارتباطات #پیشگامان

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد