درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54473صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 11 بهمن 1402 - 19:07
نیویورک‌تایمز در حال ایجاد تیمی برای بررسی هوش مصنوعی در اتاق خبر
نیویورک‌تایمز در حال ایجاد تیمی برای بررسی استفاده از هوش مصنوعی مولد در اتاق خبر خود است. این تیم بر روی نمونه‌سازی استفاده از هوش مصنوعی مولد و سایر تکنیک‌های یادگیری ماشینی برای کمک به گزارش‌دهی و نحوه ارائه تایمز به خوانندگان تمرکز خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نیویورک‌تایمز در حال ایجاد تیمی برای بررسی استفاده از هوش مصنوعی مولد در اتاق خبر خود است. این تیم بر روی نمونه‌سازی استفاده از هوش مصنوعی مولد و سایر تکنیک‌های یادگیری ماشینی برای کمک به گزارش‌دهی و نحوه ارائه تایمز به خوانندگان تمرکز خواهد کرد.


تایمز قصد دارد یک مهندس یادگیری ماشین، یک مهندس نرم‌افزار، یک طراح و چند ویراستار را برای تکمیل طرح اتاق خبر هوش مصنوعی خود استخدام کند.


این تیم به رهبری مدیر تحریریه ابتکارات هوش مصنوعی، همچنین شامل همکارانی با ترکیبی از استعدادهای مهندسی، تحقیق و طراحی خواهد بود که به‌عنوان نوعی تیم skunkworks در اتاق خبر عمل می‌کنند.


تایمز می‌گوید که اگرچه برای آوردن ابزارهای هوش مصنوعی به شرکت هیجان‌زده است، اما معتقد است که روزنامه‌نگاری تایمز همیشه توسط روزنامه‌نگاران متخصص ما گزارش، نوشته و ویرایش می‌شود.


تیم هوش مصنوعی تایمز چه کاری خواهد کرد؟
تیم هوش مصنوعی تایمز بر روی نمونه‌سازی استفاده از هوش مصنوعی مولد و سایر تکنیک‌های یادگیری ماشینی برای کمک به گزارش‌دهی و نحوه ارایه تایمز به خوانندگان تمرکز خواهد کرد.

 

برخی از کارهای خاص که این تیم ممکن است روی آنها تمرکز کند عبارتند از:
- استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و شناسایی الگوها و روندهای جدید
- استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای جدید، مانند خلاصه‌ها، گزارش‌های تحلیلی و حتی داستان‌های تخیلی
- استفاده از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی تجربه خوانندگان، مانند ارایه محتوای مرتبط با علایق آنها


تایمز چگونه از هوش مصنوعی در اتاق خبر خود استفاده خواهد کرد؟
تایمز می‌گوید که از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار استفاده خواهد کرد، نه به عنوان یک جایگزین برای روزنامه‌نگاران انسانی. خبرنگاران انسانی همچنان مسئول گزارش‌دهی و نوشتن اخبار خواهند بود، اما هوش مصنوعی می‌تواند به آنها در انجام کارهای خود کمک کند.


به عنوان نمونه، هوش مصنوعی می‌تواند به خبرنگاران کمک کند تا داده‌های بزرگ را سریع‌تر و آسان‌تر تجزیه و تحلیل کنند، داستان‌های تحلیلی را تولید کنند و حتی داستان‌های تخیلی ایجاد کنند. همچنین می‌تواند به خبرنگاران کمک کند تا محتوای خود را به‌طور موثرتری با مخاطبان هدف خود شخصی‌سازی کنند.


تایمز با چه چالش‌هایی روبرو است؟
تایمز با چندین چالش در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در اتاق خبر خود روبروست. یکی از چالش‌ها این است که اطمینان حاصل شود که هوش مصنوعی به‌طور مسئولانه و اخلاقی استفاده می‌شود. به عنوان نمونه، تایمز باید اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی برای تولید محتوای نادرست یا گمراه‌کننده استفاده نمی‌شود.


چالش دیگر این است که اطمینان حاصل شود که هوش مصنوعی به روزنامه‌نگاری تایمز آسیب نمی‌رساند. به عنوان نمونه، تایمز باید اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی باعث کاهش کیفیت گزارش‌ها یا افزایش خطر سوگیری در اخبار نمی‌شود.


جمع‌بندی
نیویورک‌تایمز اولین سازمان خبری بزرگی نیست که به دنبال استفاده از هوش مصنوعی در اتاق خبر خود است. سایر سازمان‌های خبری مانند آسوشیتدپرس و آکسل اسپرینگر نیز در حال بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در گزارش‌های خود هستند.


استفاده از هوش مصنوعی در اتاق خبر پتانسیل ایجاد تحول در نحوه تولید و توزیع اخبار را دارد. با این حال، سازمان‌های خبری باید مراقب باشند که از هوش مصنوعی به‌طور مسئولانه و اخلاقی استفاده کنند تا از آسیب دیدن روزنامه‌نگاری جلوگیری کنند.

 

منبع انگلیسی: theverge

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد