درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54464صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 11 بهمن 1402 - 09:24
3 گام برای کشف یک ایده پردرآمد در سال 2024
در مقاله "3 گام برای کشف یک ایده پردرآمد در سال 2024"، ریچل ولز فرآیندی سه مرحله‌ای را برای شناسایی ایده‌های شغلی جانبی پردرآمد ارائه می‌دهد. این مراحل عبارتند از:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله "3 گام برای کشف یک ایده پردرآمد در سال 2024"، ریچل ولز فرآیندی سه مرحله‌ای را برای شناسایی ایده‌های شغلی جانبی پردرآمد ارائه می‌دهد. این مراحل عبارتند از:


تقاضا: شناسایی مهارت یا دانشی که تقاضای بالایی در بازار دارد.
تجربه: توسعه تخصص در زمینه کاری خود.
راحتی: ایجاد یک مدل تجاری که دسترسی به خدمات یا محصولات شما را برای مشتریان آسان می کند.


در اینجا یک بررسی دقیق تر از هر مرحله آورده شده است:
تقاضا
اولین قدم برای شناسایی یک ایده شغلی جانبی پردرآمد، شناسایی مهارت یا دانشی است که تقاضای بالایی در بازار دارد. این کار را می توان با انجام تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل روندهای قبلی و فعلی در مخاطبان هدف، اقتصاد و صنعت خود انجام داد.


هنگام ارزیابی تقاضا برای مهارت یا دانش خود، به دنبال مهارت هایی باشید که به نیازهای مبرم رسیدگی می کنند و مشکلات را حل می کنند. این مهارت ها معمولاً تقاضای بالایی دارند زیرا مردم مایل به پرداخت برای دریافت خدمات یا محصولاتی هستند که به آنها کمک می کند تا زندگی خود را آسان تر یا کارآمدتر کنند.


تجربه
تجربه یک عامل مهم دیگر در موفقیت یک شغل جانبی است. هرچه در حوزه کاری خود تخصص بیشتری داشته باشید، پرداخت هزینه های بالاتر برای خدمات خود توجیه پذیرتر و امکان پذیرتر خواهد بود و مشتریان یا مشتریان بالقوه شما تمایل بیشتری به پرداخت حق بیمه برای کار شما خواهند داشت.


برای توسعه تخصص خود، به طور مستمر روی خود سرمایه گذاری کنید، مهارت های خود را بهبود بخشید، مجموعه ای قوی برای نشان دادن تخصص خود بسازید و آگاه و مرتبط با روندهای صنعت باقی بمانید.


راحتی
در نهایت، راحتی نقش اساسی در حصول اطمینان از دسترسی به خدمات یا محصولات شما برای مخاطبان گسترده تر ایفا می کند. به روش هایی فکر کنید که می توانید محصول یا خدمات خود را با کمترین دردسر مستقیماً در دست مشتریان بالقوه خود قرار دهید.


در نظر بگیرید که چگونه می توانید فرآیند خود را ساده کنید، از جذب مشتری گرفته تا تکمیل کار خود با آنها، و ابزار و فناوری مناسب را بیابید. تا کار شما راحت تر شود.


هنگامی که این سه عنصر را در اختیار دارید، فرصت های جانبی شما شانس بیشتری برای موفقیت دارد و می توانید خود را به عنوان یک رهبر فکری صنعت در بازار گسترده تری قرار دهید.


در اینجا چند نمونه از ایده های شغلی جانبی که با توجه به مراحل ذکر شده در این مقاله می توان در نظر گرفت، آورده شده است:


آموزش آنلاین: اگر در یک موضوع خاص مهارت دارید، می توانید با ایجاد یک دوره آنلاین درآمد کسب کنید.


مشاوره: اگر تجربه و تخصص خاصی دارید، می توانید به عنوان مشاور به دیگران کمک کنید تا به اهداف خود برسند.


فریلنسری: اگر مهارت های فنی دارید، می توانید به عنوان فریلنسر برای شرکت ها یا افراد کار کنید.


تولید محتوا: اگر توانایی نوشتن، ویرایش یا ایجاد محتوای بصری را دارید، می توانید به عنوان تولیدکننده محتوا کار کنید.


فروش محصولات آنلاین: اگر محصولاتی برای فروش دارید، می توانید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.


البته، اینها تنها چند نمونه از بسیاری از ایده های شغلی جانبی احتمالی هستند. کلید موفقیت در شناسایی ایده ای است که برای شما مناسب است و دارای تقاضا، تجربه و راحتی است.
 

منبع انگلیسی: forbes

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد