درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54447صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 7 بهمن 1402 - 12:53
ادغام دو غول روابط‌عمومی
دبلیوپی‌پی یک شرکت خدمات ارتباطی جهانی، امروز اعلام کرد که دو آژانس روابط‌عمومی خود، بی‌سی‌دبلیو با هیل و نولتون را ادغام خواهد کرد. شرکت جدید، که برسون نامیده خواهد شد، یک شرکت روابط‌عمومی 1 میلیارد دلاری با بیش از 10,000 کارمند در 100 کشور خواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || WPP، یک شرکت خدمات ارتباطی جهانی، امروز اعلام کرد که دو آژانس روابط‌عمومی خود، بی‌سی‌دبلیو (BCW) با هیل و نولتون (Hill & Knowlton) را ادغام خواهد کرد. شرکت جدید، که برسون (Burson) نامیده خواهد شد، یک شرکت روابط‌عمومی 1 میلیارد دلاری با بیش از 10,000 کارمند در 100 کشور خواهد بود.


مارک رید، مدیر اجرایی WPP، گفت که ادغام این دو آژانس "یک حرکت استراتژیک برای WPP و صنعت روابط‌عمومی است." او گفت که برسون "یک شرکت ارتباطاتی پیشرو با توانایی ارایه طیف گسترده‌ای از خدمات به مشتریان خود" خواهد بود.


رید گفت که ادغام برسون بر پنج هدف کلیدی تمرکز خواهد کرد:
- ارایه خدمات استراتژیک و مشاوره ای پیشرفته به مشتریان
- توسعه رهبری جهانی در فناوری و نوآوری
- ایجاد یک فرهنگ مبتنی بر همکاری و کار تیمی
- جذب و حفظ بهترین استعدادها
- ارایه ارزش پایدار به سهامداران


ریچارد برسون، بنیانگذار Burson-Marsteller، گفت که بازگشت نام برسون به صنعت روابط‌عمومی "یک لحظه مهم" است. او گفت که برسون "یک نام معتبر و شناخته شده است که نشان دهنده ارزش‌هایی مانند صداقت، شفافیت و رهبری است."

 

ادغام بی‌سی‌دبلیو با هیل و نولتون قطعاً یک حرکت مهم در صنعت روابط‌عمومی است. این ادغام دو آژانس بزرگ روابط‌عمومی را با هم ترکیب می کند و به شرکت جدید، که نام آن برسون خواهد بود، قدرت و نفوذ بیشتری می دهد.

این ادغام همچنین واکنش های مختلف را برانگیخته است. برخی از مدیران روابط‌عمومی از این ادغام استقبال می کنند و معتقدند که این امر به صنعت روابط‌عمومی کمک می کند. برخی دیگر نگران هستند که این ادغام می‌تواند منجر به کاهش رقابت و کیفیت خدمات روابط‌عمومی شود.

زمان نشان خواهد داد که ادغام بی‌سی‌دبلیو با هیل و نولتون چگونه تأثیر خواهد گذاشت. با این حال، این ادغام قطعاً یک حرکت مهم است که تأثیرات طولانی مدتی خواهد داشت.

اینجا خلاصه‌ای از برخی از نگرانی‌های مطرح شده توسط مدیران روابط‌عمومی آورده شده است:


کاهش رقابت: ادغام دو شرکت بزرگ روابط‌عمومی می‌تواند منجر به کاهش رقابت در صنعت شود. این می‌تواند منجر به افزایش قیمت‌ها و کاهش کیفیت خدمات شود.


تأثیر بر کیفیت: برخی از مدیران روابط‌عمومی نگران هستند که ادغام می‌تواند بر کیفیت خدمات روابط‌عمومی تأثیر بگذارد. آنها می‌گویند که دو شرکت ممکن است دارای فرهنگ‌های مختلف باشند که با هم ترکیب نمی‌شوند.


چالش‌های ادغام: ادغام دو شرکت بزرگ همیشه چالش‌برانگیز است. مدیران روابط‌عمومی نگران هستند که این ادغام می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند اخراج‌ها و اختلال در خدمات شود.


با توجه به این نگرانی ها، مشخص نیست که ادغام بی‌سی‌دبلیو (BCW) با هیل و نولتون چه تأثیری بر صنعت روابط‌عمومی خواهد داشت. با این حال، واضح است که این ادغام یک رویداد مهم است که صنعت را برای سال‌های آینده شکل خواهد داد.

 

منبع: provokemedia

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد