درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54430صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 4 بهمن 1402 - 13:16
اسنوپ داگ، با شوخی، برند Solo Stove را به شهرت رساند
کریس دیکی '03 و تیم روابط‌عمومی او در آژانس Purple Orange نقش کلیدی در کمپین بازاریابی سال 2023 داشتند که در آن رپر اسنوپ داگ اعلام کرد که سیگار را ترک می‌کند. این اعلامیه یک شوخی بود که برای تبلیغ همکاری اسنوپ با یک برند آتشفشانی بدون دود به نام Solo Stove طراحی شده بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کریس دیکی '03 و تیم روابط‌عمومی او در آژانس Purple Orange نقش کلیدی در کمپین بازاریابی سال 2023 داشتند که در آن رپر اسنوپ داگ اعلام کرد که سیگار را ترک می‌کند. این اعلامیه یک شوخی بود که برای تبلیغ همکاری اسنوپ با یک برند آتشفشانی بدون دود به نام Solo Stove طراحی شده بود.

اسنوپ داگ در 16 نوامبر 2023 با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که سیگار را ترک می‌کند. این پست با واکنش گسترده ای از رسانه‌ها و طرفداران مواجه شد و به سرعت به یک خبر داغ تبدیل شد.


چهار روز بعد، اسنوپ اعلامیه خود را پس گرفت و فاش کرد که این یک شوخی بود. او گفت که این کار را برای تبلیغ همکاری خود با Solo Stove انجام داده است.


Purple Orange مسئول روابط‌عمومی Solo Stove بود. این آژانس با نظارت بر سیل گفتگوها در رسانه‌های اجتماعی و ارائه اعلامیه‌های مطبوعاتی، به حداکثر رساندن نمایش Solo Stove در تمام رسانه‌ها کمک کرد.


دیکی گفت که این کمپین یک موفقیت بزرگ بود و باعث افزایش قابل توجهی در آگاهی از برند Solo Stove شد. او گفت که این کمپین همچنین نشان داد که Purple Orange قادر به اجرای کمپین‌های بازاریابی مبتکرانه و موثر است.

این کمپین بازاریابی یک موفقیت بزرگ بود. این باعث شد که میلیون‌ها نفر در مورد Solo Stove و محصولات آن بشنوند. همچنین نشان داد که Purple Orange یک آژانس روابط‌عمومی ماهر و مبتکر است.


این کمپین همچنین نشان‌دهنده اهمیت تفکر انتقادی و خلاقیت در روابط‌عمومی است. Purple Orange با درک اینکه این یک شوخی است، توانست از این فرصت برای ایجاد سر و صدا و جلب توجه به Solo Stove استفاده کند.
 

نویسنده: تئودور دکر دانشگاه دنیسون

منبع انگلیسی: denison

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد