درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54418صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 2 بهمن 1402 - 14:18
هوش مصنوعی مولد، راهکار جدید برای تولید محتوای وب‌سایت
دکتر حسین امامی، مدرس دانشگاه، پژوهشگر رسانه‌های نوین و عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی، در سخنرانی خود در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که هشتم و نهم اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود، به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی مولد در تولید محتوای وب‌سایت خواهد پرداخت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دکتر حسین امامی، مدرس دانشگاه، پژوهشگر رسانه‌های نوین و عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی، در سخنرانی خود در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که هشتم و نهم اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود، به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی مولد در تولید محتوای وب‌سایت خواهد پرداخت.

دکتر امامی در این سخنرانی، به صورت عملی نشان خواهد داد که چگونه می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی، محتوای متنی، تصویری، صوتی و حتی ویدئویی برای وب‌سایت تولید کرد. وی همچنین به بیان مزایای استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا و نحوه استفاده از پرامپت‌ها برای تولید محتوای جذاب با کمک هوش مصنوعی خواهد پرداخت.

به گفته دکتر امامی، هوش مصنوعی مولد می‌تواند به مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کمک کند تا محتوای وب‌سایت خود را به صورت سریع، مقرون‌به‌صرفه و جذاب تولید کنند. این فناوری می‌تواند در تولید انواع محتوای وب‌سایت، از جمله اخبار، گزارش‌ها، مقالات، و حتی محتواهای ایستا مانند صفحه درباره ما، مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر امامی در سخنرانی خود، به روش‌های مختلف تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی مولد اشاره خواهد کرد. وی همچنین به مخاطبان آموزش خواهد داد که چگونه با استفاده از پرامپت‌های مناسب، محتوای جذاب و مرتبط با مخاطبان خود تولید کنند.

مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی می‌توانند با شرکت در این کنفرانس، با آخرین روندها و کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی آشنا شوند و از این ابزار تکنولوژیک برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کنفرانس، می‌توانید به وب‌سایت کنفرانس به نشانی www.kpri.ir مراجعه و یا شماره‌تلفن‌های 66943670- 66570194 (021) کنید.


 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد