درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54416صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 6 فروردین 1403 - 10:24
چند راه کلیدی همکاری شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی
هم‌افزایی بین شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌تواند رویکردی قدرتمند و جامع برای روابط‌عمومی ایجاد کند. در اینجا چند راه کلیدی وجود دارد که از طریق آنها شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌توانند با هم کار کنند:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هم‌افزایی بین شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌تواند رویکردی قدرتمند و جامع برای روابط‌عمومی ایجاد کند. در اینجا چند راه کلیدی وجود دارد که از طریق آنها شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌توانند با هم کار کنند:


پیام‌رسانی یکپارچه: شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌توانند برای ارائه پیام‌های ثابت در کانال‌های مختلف هماهنگ عمل کنند. پلتفرم‌های دیجیتال می‌توانند برای تقویت و تقویت پیام‌های کلیدی که از طریق رسانه‌های سنتی منتقل می‌شوند، استفاده شوند. این ادغام تضمین می‌کند که پیام‌های برند منسجم بوده و به مخاطبان بیشتری می‌رسد.


ارتباطات چندکاناله: روابط‌عمومی دیجیتال امکان برقراری ارتباط همزمان و تعاملی را از طریق کانال هایی مانند رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها فراهم می‌کند. از سوی دیگر، شیوه‌های سنتی روابط‌عمومی، رسانه‌های سنتی مانند روزنامه ها، تلویزیون، رادیو و مجلات را در بر می گیرد. با استفاده از کانال های دیجیتال و سنتی، سازمان‌ها می‌توانند دسترسی خود را به حداکثر برسانند و از طریق رسانه‌های مختلف با مخاطبان درگیر شوند.


پوشش آنلاین و روابط رسانه‌ای: در حالی که روابط‌عمومی سنتی بر پوشش ایمن در چاپ، تلویزیون و رادیو تمرکز دارد، روابط‌عمومی دیجیتال فرصت ها را برای پوشش آنلاین گسترش می دهد. پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌هایی مانند نشریات خبری آنلاین، وبلاگ‌ها و تأثیرگذاران را فراهم‌ می‌کنند که می‌توانند پیام‌های برند را تقویت کنند و به مخاطبان آنلاین بیشتری دست یابند. ادغام پوشش آنلاین با تلاش‌های سنتی روابط رسانه‌ای، قرار گرفتن در معرض رسانه‌ای جامع را تضمین می‌کند.
 

منبع: https://digitalschoolofmarketing.co.za
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد