درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 05:19   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54404صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 2 بهمن 1402 - 00:30
شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های بخش دولتی و خصوصی استان کردستان تشکیل می‌شود
در نخستین نشست هم اندیشی در خصوص تشکیل شورای عالی هماهنگی روابط‌عمومی‌های بخش دولتی و خصوصی کردستان بر نقش اساسی این قشر در احقاق توسعه و لزوم توجه ویژه به این حوزه در تبیین مسائل تأکید شد.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در نخستین نشست هم اندیشی در خصوص تشکیل شورای عالی هماهنگی روابط‌عمومی‌های بخش دولتی و خصوصی کردستان بر نقش اساسی این قشر در احقاق توسعه و لزوم توجه ویژه به این حوزه در تبیین مسائل تأکید شد.


در این نشست نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در تبیین فعالیتها و خدمات صورت گرفته توسط ادارات و تشکلهای مختلف و همچنین اقناع سازی افکار عمومی دارند، گفت: امروزه نقش و جایگاه روابط‌عمومی و اطلاع رسانی بسیار اهمیت ویژه ای پیدا کرده است چرا که با وسیعتر شدن جوامع و نیاز آنها به اطلاعات دقیق و جزئیات واقع گرایانه اهمیت جایگاه و نیاز به روابط‌عمومی پررنگتر نیز می‌شود.


سیدکمال حسینی با اشاره به اینکه چتر گسترده روابط‌عمومی چندین فعالیت مرتبط را دربر می گیرد که هدف آنها انتقال پیامی خاص به مخاطب و با هدف مشخص است اذعان کرد: با توجه به واقعیتها و نیازهای امروزه جامعه ی ما، صنعت روابط‌عمومی در حال توسعه است و مدیران روابط‌عمومی باید هر روز خود را بیشتر و بهتر مجهز به این علم و تجهیزات مورد نیاز کنند.


وی در ادامه گریزی به فعالیتهای اتاق بازرگانی سنندج زد و گفت: این اتاق با رویکرد و اهداف جدید، ضمن درس گرفتن از تجربیات گذشته در حال ریل گذاری آینده برای رسیدن به میزان قابل قبولی از توسعه و شکوفایی اقتصادی در استان کردستان است.


حسینی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات اتاق بازرگانی سنندج با همکاری دولت در استان کردستان و شخص استاندار ایجاد بنیاد توسعه و پیشرفت استان کردستان است که در ذیل این بنیاد تدوین اطلس اقتصادی استان کردستان، تاسیس مدرسه بازرگانان کوچک، تکوین کمیته بانوان کارآفرین استان، تشکیل شورای پیشکسوتان و چندین و چند برنامه راهبردی دیگر از که جلسه امروز هم در چشم انداز اهداف بنیاد توسعه و پیشرفت استان کردستان قرار دارد چرا که بنا داریم با همکاری روابط‌عمومی ادارات دولتی و سایر تشکلهای بخش خصوصی ضمن برگزاری جلسات هم‌اندیشی با شما بزرگواران شورای روابط‌عمومی دولت و بخش خصوصی را در استان کردستان پایه گذاری کنیم.


نایب رئیس اتاق بازرگانی سنندج گریزی هم به شورای هماهنگی بخش خصوصی در استان کردستان زد و گفت: این شورا از میان تشکلهای بخش خصوصی استان کردستان نظیر اتاق بازرگانی، خانه صنعت، اتاق اصناف، اتاق تعاون، خانه کشاورز و... سر برآورده است و هدف آن ایجاد وحدت رویه میان تشکلهای بخش خصوصی است.


حسینی در پایان ضمن دعوت از روابط‌عمومی‌های حاضر در جلسه برای مشارکت هرچه بیشتر در بنیاد توسعه گفت: اینکه انتظار داشته باشیم جلساتی که فقط در سطح مدیران برگزار می‌شود خروجی صددرصدی داشته باشد، کمی خوشبینانه است؛ بر این اساس در بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان بنابر درگیر کردن بدنه ادارات دولتی و همراه کردن تمام کارکنان در مسیری است که به سمت رسیدن به توسعه پیش رو داریم.


در ادامه جلسه هر کدام از اعضای روابط‌عمومی ادارات مختلف حسب وظیفه و مسئولیت اداره تابعه خود در خصوص ایجاد شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دولتی و بخش خصوصی و همچنین اهداف بنیاد توسعه کردستان مواردی را مطرح کردند که در این میان ایرج کاکی روابط‌عمومی حوزه هنری یکی از اساسی ترین موارد جهت احقاق توسعه را پرداختن به مقوله ی فرهنگ و هنر دانست و خواستار توجه هرچه بیشتر به فرهنگ و اقتصاد هنر شد.


رحیمی روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی هم با استقبال از ایده تشکیل شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دولتی و بخش خصوصی خواستار ادامه دار بودن جلسات هم اندیشی و همچنین توجه به جامعه ی هدف سازمان بهزیستی در مقوله توسعه شد.


فتاحی روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری کردستان و پیرظهیری روابط‌عمومی محیط زیست، توسعه را نیازمند توجه به منابع خدادادی استان نظیر مراتع، جنگلها، رودخانه ها و دریاچه ها دانستند سرنوشت توسعه را وابسته به سرنوشت محیط زیست و جنگلها بیان کردند.


دولتیاری روابط‌عمومی دادگستری کردستان هم در این نشست با اشاره به حمایت مدیران عالی دستگاه قضایی استان از تولید گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در چند سال اخیر و در راستای جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.


وی همچنین در خصوص نقش مهم روابط‌عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی در راستای توسعه استان گفت: کنشگری روابط‌عمومی‌ها در تولید محتوا و ارتباط با مخاطبین و تاثیر آن در انعکاس اقدامات توسعه گرایانه به مردم موجب اقناع سازی هرچه بیشتر مردم استان شده است.


شایان ذکر است روابط‌عمومی ادارات دیگر نظیر مخابرات، شرکت برق، آبفار، جهاد دانشگاهی، استاندارد، امورمالیاتی، دارایی، شرکت گاز، سازمان  تبلیغات اسلامی، شرکت شهرکهای صنعتی و بسیاری دیگر در این جلسه مواردی را‌ مطرح کردند.
 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

  

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد