درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 07:09   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54397صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 1 بهمن 1402 - 12:37
بگذارید امسال جایی باشد که داستان برند شما نه تنها گفته شود بلکه مورد تجلیل قرار گیرد.
۴ استراتژی نوآورانه روابط‌عمومی برای تقویت برند خود در سال 2024
استراتژی‌های نوآورانه روابط‌عمومی که کرانستون در این مقاله ارائه می‌دهد، می‌توانند به برندها کمک کنند تا در سال 2024 و فراتر از آن موفق شوند. با تمرکز بر داستان‌سرایی، حضور در تمام کانال‌های رسانه‌ای و تفویض اختیار به یک تیم روابط‌عمومی اختصاصی، برندها می‌توانند در دنیای پرشتاب امروزی مرتبط بمانند و در چشم عموم برجسته شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، هانا کرانستون، مدیر عامل HCM، یک آژانس روابط‌عمومی و ارتباطات، چهار استراتژی نوآورانه روابط‌عمومی را برای تقویت برند در سال 2024 ارائه می‌دهد. این استراتژی‌ها عبارتند از:

- فعال باشید، نه واکنشی
- داستان‌سرایی فروش
فراتر از بیانیه مطبوعاتی فکر کنید
- قدرت تفویض اختیار

کرانستون استدلال می‌کند که این استراتژی‌ها به برندها کمک می‌کند تا در دنیای پرشتاب امروزی مرتبط بمانند و در چشم عموم برجسته شوند.

در دنیای امروز، روابط‌عمومی دیگر فقط در مورد انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی و پوشش رسانه‌ای نیست. این در مورد ایجاد ارتباط معنادار با مخاطبان و ایجاد یک برند متمایز است.

تفویض اختیار به یک تیم روابط‌عمومی اختصاصی می‌تواند برای برندها بسیار مفید باشد. یک تیم روابط‌عمومی اختصاصی می‌تواند به برندها کمک کند تا استراتژی‌های روابط‌عمومی خود را به طور موثرتر اجرا کنند و به اهداف خود دست یابند.

استراتژی‌های نوآورانه روابط‌عمومی که کرانستون در این مقاله ارائه می‌دهد، می‌توانند به برندها کمک کنند تا در سال 2024 و فراتر از آن موفق شوند. با تمرکز بر داستان‌سرایی، حضور در تمام کانال‌های رسانه‌ای و تفویض اختیار به یک تیم روابط‌عمومی اختصاصی، برندها می‌توانند در دنیای پرشتاب امروزی مرتبط بمانند و در چشم عموم برجسته شوند.
 

نویسنده: هانا کرانستون 
منبع انگلیسی: entrepreneur
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد